2016. október 1., szombat

Névnapi cukorbomba P-nak,had örüljön egyszer:)És én vettem Neki!!!

P névnap.M nélkül.M sokat van a Gimis barátaival,most éppen estig moziztak.Mi lányok sütizni indultunk de a bársonytortát már nem készítik abban a cukrászdában ahová mentünk,így fagyiztunk.Én cukormentesen:)P mindent kaphatott rá ebben az esetben,tejszínhab,roletti stb.(megette!!!)

Közben fotóztunk,szép volt az őszi napfény:)

Csajos névnapozás..

P adagja.

Az én adagom:)

M reggeli cukra mindig 10 feletti,pedig éjjel mérek és akkor jó....ezt orvosoljuk a Doktornővel,ma írok neki.
Jelentem elindult a főzés a Sweetkonyhában.Egyelőre nem olyan vészes.M egyetlen finnyákolása vagy most ezt nem kérem-e a következő hónaptól menzai befizetést von maga után!!!Én fogom akkor személyesen befizetni!
Szép vasárnapot,jó vércukrokkal!!!
Cukormentes kekszekből,16 ch/db.Ennyit tudok tenni.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése