2016. október 10., hétfő

Pörgés van-Sweetmami menza ,ami működik

 Csak szeretnék így pihenni.(Tényleg szeretnék picit sellő-"lábakkal"pihenni)Mostanában pörgés van,megállás nélkül.Nem lesz jó így.
A hétvégi festés megviselt.(csokibarna falból fehéret csinálni)Picit majdnem feladtam,de ha feladom ki csinálja meg????És már minden adott volt,hogy folytassam,így kis megingással befejeztem az eltervezett munkát,közben több napra megfőztem .És vasárnapra is a tervezett diétás(?) menüt elkészítettem.Persze minden ami számít tényleg diétás volt benne.Levestészta Update 100g/39 ch.Rántott hús cs.mellből Update zsemlemorzsával,P és én "csak"teljes kiőrlésű prézlit kapott,a liszt minden esetben teljes kiőrlésű 100 g/60 ch.A s.krumpli és a hús is kókuszzsírban sütve.Na így értve diétás menü volt.Salátával.
Délután amíg a festék száradt elkészült a meggyes pite is M kérésére.1 db pite 9.1 ch.P nak egy sorban úgy készült a pite,hogy nem tettem bele meggyet:)Az a meggynélküli meggyes pite:)


 Közben persze festés előtt fodrászhoz mentem-fél éve voltam ez előtt!Így zacskóval a fejemen festettem.Á,már nem tudom hová jutok,de nem tudom az időpontokat összeegyeztetni,mert mindig van valami.
Az oviban egyik nap megterítettek nekem a gyerekek.na itt aztán van lehetőségem az egészséges életmód hírdetésre.Attól a fa-tortaszelettől nem hízok,így minden gyerektől elfogadtam a felkínált meghívást:)













Sweetmami menzája itthon hogy működik?

Jelentem jól.De nem fogadok el reklamációt,bár azt főzök amit szeret M és ugye úgy ahogy szereti.De!
P:"Anya,azt hiszem jövőre én sem eszek az iskolában.."-mikor megérezte egyik este a főztöm illatát.
Mai kurkumás sült hús,kukoricás rízs barack,összesen 65 ch.(nem lesz sok edzésnapon simán elbírja M)
Holnap krumplis tészta,Nagyi -féle édesítővel készült uborka és alma.Sanszos,hogy M becseréli majd egy szelet meggyes sütire a 10 ch almáját.:)

Az iskolába mindig szendvicset készítek M-nak,ott is van egy alma mellé,így a napi gyümölcsét ha máskor nem ott megeszi:)

(Én is megenném a sweetmamis menzát:)))...)-egyelőre nem váltok nagyüzemre,így is nehéz az időmet beosztanom.Anyagilag már most látom a menzai kosztnak 3x-osa lesz a hónap minimum.4000 ft körül fizettünk szeptemberben 50%-os kedvezménnyel.Ezt itthon ennyi pénzből nem tudom kihozni.És az én alapanyagaim lecserélt dolgok,a liszt,cukor,olaj..stb.Ami háromszor,4x de a cukorpótlóm 10x annyiba kerül mint a hagyományos.
Egyik nap ki is borultam a Tescoban,hogy a fene abba aki a diabetest a nyakamba varrta.Csillagászati áron vásárolok cukormentesebb konyhánkért cserébe.

Az is tény nem gyógyszerre költök!

A sok finomított ez-az beteggé tesz már látom.A gyógyszeripar szorosan erre épít.ha ezt nézem én életmódot váltottam és a patikába csak Inzulinért megyek vagy ha már semmiképpen nem megy alternatíva mellett a gyógyítás.Sokszor elnézem a patikában emberek miket képesek magukba tömni,mert a Reklám ezt vagy azt mondja...
Média szakos fiam leckéje sem szólt másról,mint a kereskedelmi csatornák miből élnek.Hát Reklámból és egy órában kötelezően mennyi reklám lehet és mennyi időt vehet el a műsoridőből.Ijesztően sokat!Én csak vasalás mellett nézek tv-t,vagy főzős műsorokat hétvégén és természetfilmeket.Na ettől nem leszek butább vagy nem fertőznek agyon,de bizony a célzott közönség nézi és hisz neki.Ők a patikába járó emberek nátha esetén is,mert a Reklám azt mondta,hogy...Elkalandoztam.

Anyukámnak boldog születésnapot kívánok itt is és köszönjük azt a sokmindent amit a diabetes mellett,alatt és ért megtesz.Ő az aki sütni tud,főzni tud és nyaraltatni tud a diabetes nyelvezetét értve!
Még sok-sok boldog,egészséges évet kívánok:Sweetmami

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése