2016. november 15., kedd

HbA1c 6.5%:)

Öröm van.HbA1c 6.5%!

Metróztunk is.


Plázáztunk is.

Mekiztünk is.Megjegyzem úgy jött ki az idő,hogy a kontroll előtt ettünk.Big Mac gyerünk.Jó cukor volt ebéd előtt,5.5 a vércukor a kontrollon és otthon hipó....Ennyit a meki ch-megtartó varázsáról.Persze én is azt ettem,de éhes is voltam 3 órára:)



Lásd az Inzulin jó barátságban itt is :)


De amíg jó a diab-kezelésünk és m is érzi azt amit csinál és tudatos mit mikor miért és hogyan...addig lehet nevetni.

Találta.:)

Kitisztíttattuk a 2 db vércukormérőt egy a használt egy a pót:)a 77 Elektronikában.

Dédiről a világhálón szülinapi kép érkezett!Boldog szülinapot a szép tortával!!!!De jó,de jó,de jó!!!

A szuperholdért persze keltem hajnalban 3x,úgyis 2 vércukormérést le kellett bonyolítani kontroll előtt ugye minden értéket be kell vezetni a diab-naplóba.Így készültek a fotók is.

Találtam egy remek receptet,bor helyett még nem tudom miben pácolom,de azt kihagyva jónak találom!És nagyon guszta étel.


.

6.5% HbA1c.Ott a Doktornő előtt lepacsiztunk!Szuper.

Nem zárójeles megjegyzésben a  Doktornő elmondta,hogy a háziorvos hibázott és a patika is,hogy idő előtt felírt nekem stixet!És ragyogóan orvosolta a problémámat,nyomtatvány,igazolások és havonta még 2 doboz felíródott méltányosságra.
Elmegyek az OEP-hez a kérelmemmel és ennyi.Ha elfogadják akkor lehet nézni majd a patikában,hogy bizony M-nak jár a plusz 2 doboz stix,mivel sportol és ragyogóan kezeli a diabetest és mitől mástól???Mint a sok méréstől,a miheztartástól.
Köszönöm Doktornő,hogy segítőkész volt!!!!

A Doktornő engedélyezi M-nak a 2 meccset 1 napon.Kapott 1-2 utasítást amit be kell tartania.
Erre mondaná Gáspár Laci:"Power vaaaan!":)

1 megjegyzés: