2016. november 30., szerda

Kókuszgolyó porcukorral...



Kész a kókuszgolyó a suliba P-hoz a büfébe.P kérte,hogy igazi cukorral legyen(nagyon furcsa volt így begyúrni a golyókat).vennem kellett,3 éve nem vettem igazi cukrot.175 ft volt a porcukor.Te jó ég,én az Eritritolt-ha nem akciós-mindig 2000 ft fölött veszem.már kétségbeesem,hogy a mi itthoni étkezésünk emészti fel az összes vagyonunkat.De mivel segíthettem így készült sütemény.P szerint isteni!
M-nak mondtam veszek ki pár darabot belőle-a keksz cukormentes persze benne,mert nem tudtam hol keressem a cukros változatot a szupermarketben,a diabos részeket már kívülről tudom,így lett a cukormentes keksz(darált).De M azt mondta nem kívánta meg a sütit és ne csináljak neki Eritritolos golyót.

M szenved.2 napig eltiltottam az edzéstől a dolgozatokra való készülés miatt.-Hétvégén szombat is és vasárnap is meccs,Csepelen és hazai pályán.Még nem tudom el tudok-e menni mind2 nap,iszonyat fáradt vagyok.

Most zártam el a gáztűzhelyet,a holnapi vacsi kész M-nak.Ételszag van,minden este.A napi főzéstől.
...

20 ó 00.

Akkor induljon az este,pihenésre fel!

A macikat leadtam a mentőautóba gyűjtés kapcsán.Hű,megint jó érzés volt adni!
Jó vércukrot mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése