2016. december 14., szerda

"Bécsi"vendégfogadás


Az adomány ajándékokkal,amit még a vendégség után csomagoltam be.Holnap van a határidő,így nem akartunk lekésni róla..Adni nagyon jó!A vendégek Bécsből érkeztek.Anyukám és Növérem egyébként,de a hosszú út miatt tényleg az idő volt az ami kötött bennünket,de jó volt együtt lenni!Munka után még gyúrtam egy finom gesztenye golyót is és persze a Don Pepétől rendeltem,mert időben így volt gyors és nekem a legegyszerűbb!

Szerintem sokat ehettem,azaz nem sokat,hanem a megszokott vacsim többszörösét.Lett is hasgörcsöm,ami rendeződött.

M hipózott,ő csokival nyitotta a fitnessteremben megült vacsoránkat.Bizony ha sokan vagyunk már kényelmesebb az asztalt bevinni a szobába és így kényelmes a vacsorázás:)

Gnoccit hozott a futár,pedig én nem is rendeltem,de..no mindegy anyukám vette át a rendelést így nem ment vissza a nem kért étel,ettem belőle de.....no mindegy,így változatos volt a vacsink,választék is volt.

M valami extra nevű pizzát rendelt.Vékony tésztás,ch csökkenetett tésztával:)Mivel hipóval kezdett nem volt kérdés,hogy eheti a pizzát nyugodtan.Persze ügyesen szúrt Inzulint.

  • Gesztenye golyó:250 g natúr gesztenye
  • 3 ek kókuszzsír
  • 2 ek rum(aroma)
  • 3 v tetszés szerinti ek Eritritol
  • natúr kakaóporba forgatni
6.4 ch/ db.17 golyó lett ebből a mennyiségből


P alig várta a Vendégeket!

M Aphrodité pizzája.

Selfieztünk is.

Kaptam kari ajit a Nővéremtől.Mivel 23-án megint indul ki Bécsbe dolgozni így előrehoztuk a kari ajizást.Átadta a csomagot és még megkérdezte:a gyerekek át tudják venni a pizzát a futártól?Mondtam:persze!Így ajinak még elvitt a közeli boltba,hogy vásároljak be -mondott értékhatárt-és kocsival picit egyszerűbb feltölteni az éléskamránkat:)Több forduló lett volna nekem ez ha egyedül cipelem haza kézben,de most autóval mesés volt.Így ahogy írom:Mesés!Köszönöm!És,hogy nem én fizettem ki,hát hálás is vagyok.Ebben a hónapban annyi ajándékot kaptam..szavakkal,tettekkel és pénzzel is!Hálám és köszönetem mindazoknak akik valamilyen formában is de megkerestek,vagy gondoltak rám/ránk!!!Az első fotóm bizonyítéka,hogy én is szívesen adok.Az idén is adományozunk a gyerekek által felajánlott dolgokból.Holnap leadjuk.Nagyon jó érzéssel tölt el!

Tesós szeretet.

Picit együtt voltunk.Picit beszélgettünk,nevettünk,emlékeztünk.Én a vacsi által szerzett hasgörcsömmel kűzdöttem,de ahogy jött úgy ment is szerencsére!

Ja,M előre bocsájtotta,hogy elképzelhető,hogy valamelyik Vendég talál/hat a táskájában egy villanykörtét.(eddig átnéztem a lakás több pontját,ott megvannak a villanykörték még)..:)))))

Jó vércukorral feküdt le M,így nem kelek éjjel.Hurrá!
Csodajó vércukrot mindenkinek!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése