2016. december 5., hétfő

Cipőcskék sorakozó!!!

Mikulás-várás.Nincs feladás.Dolog van.
Sokadik éjszaka után most végre aludtam egybefüggően 7 órát!Jólesett.
Fáradtan,de nem nyúzottan kezdtem a reggelt.


P chatel már vagy 1 órája,hallgatom.Megyek,hogy szólok,de nem szépen akartam kezdeni és a szavam is elállt.Nem chatelt az osztálytársával,hanem tanult!Online.Olvasták a kötelező olvasmányt és dolgozták fel.A szavam is elállt!

Ma kapott tőlem szobafényt az ünnepek közeledtével.Táncolhat kedvére:)És olyan gyökeres változás állt be nála a suliváltás óta...Hűha!Online tanulnak.



Az oviban  széles mosoly-t láttam a gyerkőcök arcán mikor  alvásból felkeltek.Húztam egy sapit a fejemre.A szülők mégszélesebb mosolyát is megnéztem volna..nem vettem le a sapit a gyerekek kiadásakor sem:)Egy-egy széles mosolyt elcsíptem.Néha kell!(meghökkentő helyzetek)

És a cukor,mint olyan is legyen a blogban,mert még megszólnak,hogy mit reklámozom magam:)
Már most agyrém ha a holnapi cukordömpingre gondolok.De..mindenki maga döntse el hány kakaómasszát gyömöszöl magába:)))

A gyerekek készülnek.Mivel győzködtem őket,hogy 15 ill.10 évig kamu volt amit meséltem nekik a Mikulásról....a körmondataim után közölték:"Van Mikulás!!!"-és készülhetek,mert a létező összes cipő,papucs,házimamusz,csizma kikerül az előszobába....Ó jaj.Aggódom.Egy éjjeli,-esetleges hajnali méréskor töröm majd össze magam a sok kikészített cipőcskébe.Azaz a 45-ös cipő aligha nevezhető cipőcskének:)
De valamit mindig kitalálok!

És van még valami:

M szerint isteni cukormentes finomság.
Sweetmami kekszgolyója:
  •          1 cs cukormentes háztartási keksz
  • 10 dkg vaj-én ezt kihagytam!
  • 10 dkg Eritritol,de érzés szerint
  • 2 ek kakaópor(natúr)-nekem Holland
  • rum aroma
  • 2 dl tej
  • pici víz
  • 10 dkg kókuszreszelék a forgatáshoz(nekem nem vett fel 10 dkg-ot)
Egyszerű,gyors és finom!1 golyó 8 ch lett.

Akkor készüljünk a reggelre....Hohohóóóó:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése