2016. december 25., vasárnap

Karácsony 2016





 Az idei karácsony más volt mint eddig,Hármasban voltunk szent estén...és a 2 kamasszal sem olyan könnyű már mint régebben,amikor még kicsik voltak.Plusz egy picit a diabetes is alakít az ünnepen.
 Szerencsére újra tudtam úgy fotózni,hogy nekem is jó volt beállítani a dolgokat és katt..így született pár kollázs is.Dartsoztunk,ami jóóó volt és ugye mozogtunk a vacsi után:)
 Még a nővéremtől kapott bort is kibontottam,a halhoz kiváló volt a fehérbor!Nővérem a karácsonyt is Ausztriában tölti,munkával....Pár karácsonyi fotót neki is varázsoltam neten kersztül,pár szóra picit együtt lehettünk..

 A fények,a vacsi illata azért nálunk is pici karácsonyt varázsolt.
én felhőtlenül nem voltam boldog azért...De talán majd vidéken,már kikapcsolódni sem megy nagyon nekem.
A mézeskalács illata,a mézes-fűszerkeverékes muffin és a mézes puszedli illata még most is a lakásban....A gyerekek Apánál töltik a karácsony első napját....
készültünk egy videóval,nagy munkálatok voltak,de P nem egyezett bele,hogy a világhálón legyen,így csak magunknak..nézegetésre.A nátha picit közbeszólt,hogy minőségibb lehessen a dolog,de így,hogy magunknak lett,talán az élmény az amit elteszünk belőle,mert bizony egy ilyen "forgatás"sem egyszerű...mindenki mindenkitől függ és bizony a kamera vesz....nem árt tudni a rád osztott feladatot.

6 éve szól karácsonykor az a dal(Szép karácsony)és már szinte hagyomány lett..és megcsináltuk saját előadásban.Ízelítő itt a képsorozatban:)






A cukormentes gesztenyepüré 16 ch,tejszínhabbal 20 ch:)És 4.7 es cukor lett este 22 órakor!

Sweetmami főzött.Minden s.k.és minden cukormentes!!!

Hal,húsgolyó,francia saláta,kukorica saláta.

A teríték a minimál jegyében.

Mézes puszedli.

Mézeskalács Eritritollal.

Mézeskalácsfűszerkeverékes muffin

És....Ebéd közben P szól:"mindjárt jövök,kihúzom a fogam"Elment kihúzta és eszik tovább.Rá 3 órára egyszercsak jön"kiesett a fogam".-"ne szórakozz"-mondtam.Nem szórakozott.A 2. is kiesett.Az Angyal mellé ma neki dupla-Fogtündér jött:))))Különleges karácsony lett így ez neki.

Nem volt nagy agyalás részemről a cukival.Mindent grammra kiszámoltam,cukormentesen főztem.Nem volt túlzás az ételeket illetően.Azt főztem amit kértek.(én vidékre halászlét rendeltem magamnak)

Így nem is volt rossz cuki és a nagy bezabálás elmaradt.És hű de jó így!
M szúrt,ő tudta mit szeretne enni és mennyit.Ezek szerint kiválóan szúrt és számolt!És a darts-szal így mozgás is volt.
a gyerekek elvoltak,míg én főztem.

P készítette a táblázatot M-nak.Igazán aranyos volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése