2016. december 2., péntek

"Na,mennyire kaptatok ki?"



Tegnap vásárolni voltam.
Éppen bepakoltam a nem oly sokmindent amit vettem-mert nagyon hónap vége van:)-és mellettem egy bácsika pakolt,pár élelmiszert vett.Böngészte a blokkot.Fel volt öltözve,de a sportcipője elől lyukas volt-mindkettő-és nem volt rajta zokni.Aznap nagyon szeles,hideg volt az idő.
És pont arra gondoltam mennyire hónap vége van...de meleg zokni van a lábamon és a cipőm is zárt,tiszta.
Azt hiszem okom nincs panaszra.

Végig magas a  M cukra.Tegnap este még dühöngés is volt,mert nem ehetett,de 15-ös vércukor  esti 22 órás időpontban??Hajnali 2-kor mértem neki,tartósan annyi maradt és reggelre is.Gondolom az időjárás okozza.

A hétvégi meccsek majd megvariálják ezt a tartósan magas vércukrot.Fura időpontokban lesznek.Idegenben is és már 12 órakor útra kell kelni.A vasárnapi is du 1 órakor lesz.Picit előbb lesz ebédidő.

Előreláthatólag pihenés is lesz....
Remélhetőleg győzelem is lesz:)

Sweethome-ból kívánok jó vércukrot mindenkinek!

(P szerint a mai palacsinta volt az eddigi legfinomabb.Bár 100/60 ch-s lisztből készítettem,elég nehéz volt megfordítani,de sikerült.M 7-esre pontozta:)...)Egy palacsinta 12 ch-s volt,ami azért jól sikerült az átlagos 16 ch-s palacsintához képest!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése