2016. december 21., szerda

S.K Gyógyszerész


Az előző bejegyzésem:Boldog karácsonyt emberek!-re reagálva:

Beszéltem a vezetővel a gyógyszertárban.Hát ez is a gyógyszertárba érkező emberek előtt zajlott.paksaméta aktát hozott ki mikor mondtam ki vagyok.Szeptember óta zűr van az OEP-pel.Amiről érdekes én csak ősz végén tudtam meg dolgokat.
Elnézést kért.Magyarázta amit nem kellett volna,hogy az alkalmazottja nem látta át a papír lényegét.Igen ez ritka eset.Mondja.Amikor valakinek méltányosságból felirnak valamit.Hát......ez érdekes,hogy M milyen rászorult egyedi méltányossági alapon stix-hez jutó fiatal.

Nem ragozom,nem érdemes.
Átadtam a bon-bont.nem akarta elfogadni,hogy ilyen zűr volt reggel.
Ragaszkodtam hozzá.
Elfogadta.
.
Majd megkért ezután csak hozzá menjek kiváltani mindent.
Figyelnem kell az időpontokat(is),figyelnem kell majd a vezető munkaidejét(is)-és figyelnem kell az adagokat(Inzulin) és a stixek dobozszámát,hogy ne lépjem túl a keretben megadott időpontokat.Mert már így is priuszos a diabunk!

Hát...nem tudok jobbat most én sem.

Mikor kijöttem a patikából nagyon sírtam.Egyrészt mert full beteg vagyok és örülök,hogy a mai napot túláltem a munkahelyemen és legyengültem már ott.Másrészt a feszültség miatt.nem is akartam hazamenni.És bizony le akartam tenni az utcán a diabot.Nem kell-alapon.

....
A Patikus reggeli üzenete is ez volt,vigyem el a problémámat tőle/tőlük.Hát igaza van.Kinek kell a PROBLÉMA?
Csak a PROBLÉMA neve:M.Akit imádok,szeretek.
És ÉRTE mindent még annál többet is megteszek.

Mire hazaértem csak a náthától piros orrom maradt meg-azt hiszem-és indultam s.o.s megkeresni a műfenyőt a tárolóban,mert igazán az volt az utolsó esély,hogy ott lehet.....úgy elpakoltam tavaly a karácsonyt,hogy ne is lássam többet,hogy sikeres volt...nem tudtam hová tettem a fenyőt.

De meglett.

És előbb feldíszítjük,mert..
de mindent nem árulok el.
(így is ma volt egy Ismerősöm,aki megjegyezte diszkréten,hogy nem írja ki az életét a facebookra....ő nem,de én sokmindent.Vállalom!És a facen van olyan lehetőség,hogy követünk valakit,kedvelünk valakit vagy egyszerűen nem követjük és kiikszeljük ezt a funkciót.Akkor hogy is van?Olvas,mert az életem ott a facebookon,de nem ért vele egyet,hogy ott az életem a facebookon.Hát a kiikszelős verziót kéne igénybe vennie és akkor nem lennék ott neki aki olvassa az életemet.Jaj de.....:)
Boldog karácsonyt mindenkinek.Nekem van már egy ajim a még fel sem állított karácsonyfánk alatt:S.K Gyógyszerészem lett:)De aki nem olvassa az életem az ezt sem tudhatta meg,hogy nekem S.K Gyógyszerészem lehet:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése