2017. február 16., csütörtök

Hólyagcsíra


De nagyon kedves emlékek,és most is azok még....Sajnos M UH fotói lekoptak,akkor még nem voltam rutinos,hogy lefénymásoljam azt a papírt,mert az fényes lap volt és tettem-vettem ide-oda és lekopott.P-nál már rutinos voltam,a fénymásolt UH fotók megmaradtak,kivehetően jól és a kis mosolygós profilok kimondottan kedvesek nézegetésre.




 Egészséghét.Répagolyók készülnek a gyerekekkel.Nagyon szeretik!Készíteni is,enni is.A sok kéz nagyon dolgozott.
Zöldségkóstoláson is voltunk.Minden ízletes volt,és guszta.















Lerajzolt egy gyerek.Padlizsán színű pólomba.Hát nagyon édes kis rajz rólam.(A hajam is égnek állt?!)

Most égnek áll a hajam.M 18-as cukorral tért haza edzésről.Elmondása szerint adrenalin,mert igazságtalan helyzetek adódtak a játék közben.
Nekem ez az éjjelembe,hajnalomba kerül.....Az én hólyagcsírám......alakított.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése