2017. február 14., kedd

Padlizsán színű Valentin nap:)

:)

Ma boltból hazafelé egy ismerős hölgy még az előző évekből megkérdezte fülig érő mosolyával jól vagyunk-e?
Persze a diabetes kapcsán éltünk meg ezt-azt.
Jólesett,hogy megkérdezte!
Már ő nincs abban a pozicióban amiben akkor volt,mikor kapcsolatunk lehetett ebben a témában.Ő is váltott.Kimondottan jól nézett ki,felszabadultabb volt és bizony konfliktust nem éreztem a párbeszédünk kapcsán,pedig negatív értelemben találkoztunk annakidején.
Talán mert valentin nap van...az emberek kedvesebbek???
Én ma előbb megyek dolgozni a munkaidőm előtt,önként-dalolva.ma mi vendégelünk meg kis ovisokat egészséges finomsággal.A részletekre is ügyelve:)Mert mint írtam egyedüli megfertőzés az egészséges étkezés tekintetében nem lehet más mint a jó MINTA!
Padlizsán színű pólómba nem is lehetnék hitelesebb:)-este megírom milyen volt,hogy fogadták az új ízt a gyerekek.

M felkérést kapott egy diabeteses vonatkozású egyesülettől:)fotózásra!Szerintem igent mond.Eddig 2 alkalomról tudok,fotózás,videózás.

P farsangra készül.Vettem neki nasit.Nem tengernyi cukorhegyet,de cukros nasik.A hétvégén úgyis kölest szeretnék csinálni.Én nagyon szeretem és szeretném rízs helyett bevezetni,vagy legalábbis egyelőre alternatívának új köretként.Hogy mi lesz P a farsangon?
Horror-barátnők:)
No komment.
:)

Jó vércukorot mindenkinek!
A Valentin napon sem biztos,hogy a megengedettnél több édességet kell enni!!:)

 UI:M-tól tanultam egy jó cím választás mindig döntő jelentőségű mennyire lesz olvasott az adott cikk,interjú:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése