2017. február 15., szerda

Új pen tok érkezett:)

Bekövetkezett..P-nál.

Hű annyimindenzajliknálunknemérekrámégbetegnekselenni.

Pörgés van.Végre volt jó cukor érték is M-nál.
Ma isteni túrógombócot csináltam neki.
Nem,nem volt diabos de halál pontosan számolt adag volt.
250 g light túró,1 dl gríz-de nekem ha jól emlékszem 70 gramm,1 tojás,amit előzőleg villával felvertem.Pici só.
Pici vajon zsemlemorzsát pirítottam.Update zsemlemorzsa 10 ch.Ebbe pici Eritritolt tettem és egy csepp fahéjat.
Tetejére pici tejföl,12%-os és pici Eritritol.
Hát adag lett a javából,szerintem 7 gombóc.70 ch.De ezt legközelebb azért csökkentem,mert nem lehet 70 ch egy vacsi....edzés előtt elment,mivel másfél órára rá lemozogja de mégis.


P elfelejtette befizetni a pót ebédet az iskolában.
Elfelejtette.
Én munka után nem felejtettem el megkérdezni P-át befizette-e az ebédet.Hát nem volt a válasz.
Gyors telefon 10 perc még a befizetésből az utolsó lehetőségre,hogy márciusban ebédje legyen.
Hogy mit tettem?
Én rohantam a suliba de P-nak is 1 perce volt felöltözni és eljönni velem a befizetésre.
Na ennyire nem fontos neki a pocakja..még mindig nem érdekli eszik-e,vagy mit eszik.
A fenti kép aktualitása mellé még társul ez-az.

Megérkezett a pent tartó tok Balatonboglárról!
Itt is köszönöm a postázást és a jószándékot!!!!Annyira szorosan zár még a fedél,hogy boldogság van,biztonságos a pen a tokban így!Nem esik ki biztosan!Köszönjük szépen a felajánlást!!!!És még balatonboglári Vendéglátást is megelőlegeztek nekünk,mivel ott szoktunk nyaralni!
Boldogság van!!!!

Jó vércukrot Mindenkinek!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése