2017. február 19., vasárnap

Vargabéles,-vagy stíriai metélt

Vargabéles-vagy stíriai metélt

  • 0.5 l tej,bele pici só(ebbe főzzük ki a tésztát)
  • 200 g Update cérnametélt,nekem 173 g
  • 2 doboz 250-250 gr light túró
  • 1 tojás,amit különválasztunk,a fehérjét habbá verjük
  • Eritritol
  • Vanilia aroma
  • rétestészta lap(bolti)
A rétestésztát én megkentem kókuszzsír,pici tejföl keverékével.Alulra réteslap,rá kókuszzsír-tejfölös kenés,rá túrós tésztás massza,rá a rétestészta másik fele,tetjét is meg kell kenni a tejfölös kókuszzsírral.20 percet sütöttem légkeveréses sütőben.
20 db lett belőle,10 ch/db.

Ízlés szerint kerülhet bele mazsola is,de a diabetes miatt mi itthon nem tartunk mazsolát és nem is fogyasztunk.

Még citromot el tudnék képzelni bele,nekem nem volt most itthon,vagy citrom aromát is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése