2017. március 6., hétfő

Bundás palacsinta

Finom ötlet.Ma palacsinta van-lekvárral.Lencseleves 30 ch.
Holnap lehet virslis-bundás palacsinta,a maradék 2 palacsintából.(palacsinta,bele virsli,pici hagyma,ketcup v mustár és ezt a palacsintát bepanírozni-liszt-tojás-zs.morzsába,majd kisütni)-hozzá pici rízs illik.A ch sokat nem is bírna el már.

Tape-val-kineziológiai csodatapasz-indulás edzésre.
Én megírom Pál Apostol-ról a prezentációt M-nak-az ötösért-és még pár diát kreál hozzá M este edzés után és sima ügy a holnapi felkészülés,ha edzésnap van-besegítek!
P-t is ma kikértem a napköziből.Szóltam a kaputelefonon az osztály kaputelefonjának:...
És azt látni kellett volna,ahogy a folyosón libbent a Lányka és boldog volt-láttam.Meglepi volt,hogy munkám után kikérem őt,így az ő nevét mondták,hogy jöttek érte.Hát ez akkora boldogság volt neki:)))Egyébként szereti a sulit,de maga az érzés hiányzott neki,hogy Érte is menjen egyszer valaki:)))

Most megírom a prezentáció vázlatát és készítem a bundás virslit holnapra,hogy még némi időm jusson magamra is a mai napon haladnom kell...

Jó vércukrot mindenkinek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése