2017. március 5., vasárnap

Csicsókás pogácsa


.
Mostanában nem kevés kávét iszom.
Lehet ezért tűnök úgy,mintha érteném a körülöttem lévő dolgokat:)

M nem vállalja a fotózást és nem zavarná,hogy a Cukorbeteg Szervezet ajánlásával lenne,hanem az zavarja,hogy nincs használható,jó fotógépünk erre a célra.
...

A hétvégi meccset áttették csütörtök estére.M mérges volt és nem igazán szerencsés egy csütörtök esti meccs,de ha úgy alakul én is megnézem,ez a 2 csapat mindig izgalmas meccset produkál.

Kaptam csicsókát...
a tisztítása sem olyan mindennapi.

De jónak tűnik a recept a Mézesélet blogról.megpróbáltam.4.4 ch/db.
A recept közzététele a Mézesélet blog beleegyezésével történne,de még nem igazolt vissza.Így elmarad most annak közzététele.
P színházba ment az iskolával.Nagyon csinosan:)-némi szendvicset tettem neki,de pénzt is adtam,aminek örült.Van ott büfé is.A horror ár ami a színházban van őt soha nem riasztotta vissza.

A húsvéti apróbb meglepi nálam ilyen módon érkezik majd.Számomra tökéletes a szánt dolog nagysága.Fogkímélő és biztosan nem plusz szénhidrát:)Lehet másnak is megtetszik az ötlet!

Jó vércukrot mindenkinek!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése