2017. március 12., vasárnap

Diabos étrend mellé ketogén diéta beiktatása pár napig

Instant kávés golyó
  • 100 gr natúr krémsajt
  • 100 gr kókuszreszelék
  • Eritritol
  • Instant kávé
  • rum aroma
  • vanilia aroma



Vasárnapi én:)

Készen vagyok a takarítással,főzéssel,mosással,még vasalnom kell majd..és hipp-hopp eltelt a hétvége.
De hol a pihenés???
2 napra lesz vendégünk is.Gasztronómia szempontjából is érdekes lesz és egyébként azért,hogy hétköznapokon hogyan találkozunk majd,mert bizony ahányan...annyifelé.A vendég lesz otthon.)
Bébiszitter?(.....:).......)M a napi suli után sportorvosira megy,este ér csak haza valamikor.Én szülőit tartok,valamikor majd hazaesek biztos kipihent fejjel:)P otthon lesz ugyan,de 11 éves..talán a szitterség már nem áll fenn,nagyon nagyok lettek a gyerekek,önálló gondolatokkal,akarattal és elképzelésekkel.Néha olyan,mintha nem is együtt laknánk.Füllhallgató a fülükön,ha vacsi van éppen üzenetekre kell válaszolni,vagy még fut egy bajnokság éppen a fifában...Vagy a szoba ajtón be sem jutok,táblára kiírva:ne zavarj!
A Vendégség jó,szín az életünkbe.
És még a vércukrunkra is vigyázunk,mert a Vendég sem eszik cukrot.Sőt érdekes az ő táplálkozása(ketogén).Amikor ma vásároltam ch szempontjából is néztem a dolgokat,cukormenetes alapanyagokat vettem.És figyeltem a ketogén diéta követés alapelveire is:)
Remélem sikerült beszereznem ezt-azt.

Jó vércukrot mindenkinek!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése