2017. március 2., csütörtök

M és én.És a diab:)


Fontosak a vitaminok.
Orvosi rendelvényre soha nem kaptam Szülőként javaslatot,csak egészen kicsi korban a K-vitamin és a D-vitamin voltak ezek,cseppek formájában.
Látványosan nem volt hirdetve milyen fontos.
Ami az orvoslásból hiányzik...de nem -nem kezdem el.
Akkor legyél talpraesett Szülő.
Vegyél olyan vitamint,vigyél be úgy vitamint,hogy fedezd nagyjából azt ami szükséges lehet.Már csak a megtettem mindent érzésért.
Egyébként mi itthon szedünk vitamint.C vitamint,dózisfüggő.Évszak és egyéb okok.
D vitamint,szintén az adagolás függ évszaktól,évektől,egyébtől.
Látom a környezetemben akit vitaminoznak-nem feltétlen tabletta-de megfelelő minőségű tápanyaghoz jut és látom azt aki nem.
Érezhetően,látványosan hat az immunrendszerre.
Azért jó olvasgatni,hallani,felfedezni,kitapasztalni,pici időt áldozni erre.

Van vita itthon a Sweetmami-menzán.Komoly vitáink vannak.
Egy menza nem kívánságokból áll.
"ez ne legyen,csinálj sajtostésztát!!!"felszólít M.
Persze nem idő,szinte alig alapanyag,de...
És eljött a pillanat engem ne maceráljon.Sajtos tészta a mai menü.2 sajttal a tetején,ami az egyik füstölt a másik sima.Merthogy legyen már csavar a dologban 50 ch-ra nézve.

Éjjel megint a szívem szakadt meg-11 fölöttire este 21 órakor kompenzációt szúrt M.22 órakor mért,még picit ment le 7-re,de lement.Adott volt,mérnem kell.Éjjel 4.7.Oké akkor jövök 3 kor is hajnalban...
De 2 -kor hallom mér...Villany ég....
megyek.Nincs jól.Hipoglikémia.
Szilárd étel és gyümölcslé.Ellátta magát.Így 3-kor visszamértem a hipoglikémia utáni értéket.7.2.
Ok,akkor reggel 5 50-ig alvás,mert akkor lesz ébresztő a nulladik órája miatt.

Második kávémat iszom,reggel 8 30 van,biztos felébredek munkakezdésig..

Szombaton Honvéd Akadémián meccsezik M.Megyek vele,várom!Nagy meccs lesz!Utána valahol a városban eszünk.Kettesben leszünk.M és én.És a diab:)

Nem kell sajnálni!Örülök,hogy reggel békés szuszogásra ébredtünk.P körmének sebét átkötöztem,minden ment ahogy lennie kell.A többi meg részletkérdés!
Sweethomeban ez így megy.Fontossági sorrendek vannak!És így van ez jól!Az egészség alapvetően dobogós!

Megyek csinálok egy harmadik kávét....(nem egészséges így,de szükségszerű)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése