2017. március 11., szombat

Patiszon Étterem után szabadon..

Eredeti ötlet innen.Patiszon Étterem-től.Megkívántam és elkészítettem én is.Igazán nem nehéz és jobb,mintha Mekiben ennénk ugyebár.


 Csirkemell,kiklopfolni,sózni.A lekvárral megkenni a hús belső felét,rá sajtot tenni,felcsavarni és megtűzni fogpiszkálókkal.Bepanírozni,és kisütni.
(Csirkemell,só,diab lekvár,sajt,Update zsemlemorzsa,tojás,ch csökkentett liszt,szezámmag és kókuszzsír).
A Rízs Jázmin rízs.Pici petrezselyemzöld a tetejére.3 db hús 20 ch összesen.
A húslevest a hagyományos módon készítem és a tészta:update ch csökkentett cérnametélt.

Répa golyó


  • Répa-aprítógépben apróra vágni
  • citrom leve
  • darált keksz-édesítőszeres!
  • dió darálva
  • pici víz
Kókuszreszelékbe forgatni.100/6 ch.

Egy golyó 5.3 ch.




M nak az ebéd 66 ch volt összesen.
E mellett az én ebédem ch-ját nem számoltam,de nagyjából megegyezhet M-val.Mert már  minden étel ch tartalmát számolom fejben:)

Jobb,mint egy 10 pontos Meki a hétvégi nagy pihenésben.3 órát szántam rá,és igazi hétvégi ebéd kerekedett ki belőle.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése