2017. május 26., péntek

Origo




M a Virtuózok forgatásán volt a sulival.Sok élménnyel jött haza.A zsűri székében ült,a főpróba jeleneteit forgatták.Az élő adásban nekünk itthon mondta mi után mi jön....azt hiszem érdekli ez a terület.Pápai Joci....nagyon jó kis koncertet adott...az Origoval:)A Havannán.Ott vagyok én is a közönségben:)Bár a 2 gyerekem hazament az Origo után,de nekem tetszett Joci koncertje,így maradtam!

P is fellépett a Kolibrivel.Ez a lány így emeli a lábait...:)Megint ügyesek voltak!!!

Fehér lisztes zsömléből készítettem M-nak a tegnapi töltött zsömlét.Hát..nem is tartott vércukrot!!!
Az egyik ismerősöm az Interfood D-menüsorát eszi,sőt az egész család!!!Én nyáron szoktam ezt rendelni,de nagyon meggyőző volt a kedves Ismerős,hiszen rajta is látom mennyire fitt,egészséges és még a családját is sikerült a tudatosságra nevelnie.Nagy gratuláció és elismerés Neki/k.
Nekem még az anyagi oldalával kell barátkoznom,mert napi szinten egy Interfood-os rendelést nem engedhetek meg magamnak.

Most a kezem miatt nincs több gépelés.Egyébként már a nyakam is "fáj"...Jó vércukrot mindenkinek!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése