2017. június 29., csütörtök

Csajos nap-M Aquaworldben

Csajos nap.M Mogyoródon a kosaras fiúkkal az Aquaparkban.Már reggel 7-kor indult.Ő pakolt össze.Furcsa neki a hűtőrendszeres Inzu-hűtő tartó,de azt mondja majd megszokja.Vitt aksit is az ételeihez,este azt mondta jól tette,hogy így csomagolt.Bőre nagyon leégett.Az UV nem kímélt senkit.Egész nap a 38 fokban.....Volt 2x hipója,5-6x mért vércukrot plusszban a csúszdázások miatt.Mindenben részvett.Evett kürtös kalácsot,mert olyan régen szeretett volna már,jégkrémet és light kólát.Itthonról kornspitzet vitt,minden elfogyott.13-as cukinál nem volt magasabbja.Hazaérkezéskor 8-as volt a cukor.Este 21 30-at írtunk,az utolsó busszal jöttek el a Fiúk,megvárták a zárást:))))
Itt jegyzem meg:ez már közösség,és a diabbal is lehet!Pót inzut nem vitt a 38 fokba,de cserélt ampullát mikor indult.Hipós csomag vagy 8 volt nála.5 db háztartási keksz 3 db szőlőcukor.
Xixo és víz csillapította szomját,amit itthonról vitt.Persze tudatos előkészület volt,de a diabot nem lehet másképp jól csinálni.
Éjjel vacakolt a cuki,Éjfélkor kelnem kellett.23 -kor feküdtem le aludni.24-kor mértem,4-es cukorral enni kellett.3-kor visszamérés,jó cuki.Nos,6.zsinórban éjjel nem alvós napom és szabin vagyok.ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

P-val fagyiztunkÉs azonos körömlakkot választottunk:)Alakul a közöttünk lévő kapcsolat.Mindketten odafigyelünk a másikra,tudatosan!

Kérte P,hogy videózzunk.Már alig tudom a vhs kazikat lejátszani a sok zsinór és hogy hozzuk össze a tv-vel,de megoldottam.P arcát látva elképedt kiskori önmagán.Minden nyáron szoktunk kiskori videót nézni.Néha kell.

M 1 évesen.Tortanyalakodik:)))Tünemény!

Én kimerült vagyok,fáradt,de itt ez a kép az ami segít rajtam.Az alap dolgaim még megvannak.Alszom majd ma délelőtt egy picit és minden jobb lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése