2017. október 22., vasárnap

"A só is úgy néz ki,mintha cukor lenne"

M,szerinted ez igaz?
Amikor nem vagyok otthon...hát sajnos darab számokat tudok a sütiknél és bizony minden morzsa többletbevitelnél sejtéseim vannak:)
Már tökéletesen megy,hogy M étele ch-számolt, így azt nem kóstolgatom.A P és az én ebédeinket viszont érzetre készítem,így igazán azok sem veszítenek el grammokat a tálalásig.

Ma elmentem jógázni reggel.Ilyenkor 7 órakor indulok,6-kor kelek.A bűnös kávét megiszom reggel és még a metró aluljárókban alszanak a hajléktalanok mikor én arra járok-kelek.Időben érkezek mindig,kedvenc jóga oktatómmal váltunk pár szót.Szóltam,hogy beteg lettem,gyógyszerrel jöttem el...lehet lightos gyakorlás lesz.
De...rá(m)cáfoltam és ment minden.Harcos 3 póz,fejenállás fal mellett,és még mennyi minden,napüdvözlet már dinamikus verzióban több körön keresztül.Azért van mellkasi fájdalmam és szerintem az OFF üzemmód rámfér majd a regenerálódáshoz.
De nem is ezt akartam kidomborítani,hanem jóga után még beugrottam a boltba,mert az ünnep miatt nem lesz holnap nyitva semmi.
Minden kisgyerek kezében valamiféle nasi volt.Kinek bontott,kinek bontatlan állapotban és várva mikor kerülhet kibontásra.Ebéd előtt vagyunk 11 óra magasságában.O jaj,de miért kell ennek így lennie???
Maradj csöndben,ne nyafizz,gyere mellettem nyugiban csillapításról lehet szó.Az lehet ,hogy ott és akkor megoldódik valami,de hosszútávon valami elindul,valami sejt szinten nem lesz jó idővel.És a kosarak tartalmát elnézve sem hiszem,hogy a nasika után valami fehérjedús,vitaminos ebédke következik sok családnál.A pizzájuk még délre is készen lehet,sütőbe be,sütőből ki és tálalás.
Én tegnap este megfőztem,hogy ma jógázni tudjak reggel.Azt hiszem ezt hívják tudatosságnak és tervezésnek.

Hajnalban megszülettek egy kedves Ismerősöm ikrei,és még meg is írta...végtelen boldog voltam korán reggel a hírtől!!!Azt én nem tudom mit kezdenék egy Babácskával,azaz hogyan ,mivel táplálnám és ezek a mai élelmiszerek.....komoly dilemma lenne nálam a csecsemő táplálása.P 8 hónapig csak anyatejen élt,M is nagyon sokáig anyatejet kapott...a hozzátáplálást picit más ütemben és másképp csináltuk mi akkor is.Az biztos,hogy az én gyerekeim tápszert életükbe nem kaptak:)
És tudatosság ide vagy oda,de M diabos lett,P meg fényevő.Picit azért kell figyelni mikor eszünk,mit eszünk és mennyit eszünk!(szerv óra)

Az ételeknél pont így van.A tv által vibrált reklámok pont ezt sugallják.Én megnézem azért mit eszek meg,nagyjából mennyit-re is figyelek és a mikorra már nem nagyon kell,nagyon tudja a szervezet...Nálunk a nassolás ritka,néha úgy hívnám vannak nálunk beevések:)Vonatkozik M-ra,P-ra és rám is.

A jógán a fordított testhelyzetek is megkívánják,hogy mondjuk tudjad mikor eszel mennyit és mit.Ma is a fejenállás pózban a jó komfortérzet nem elhanyagolható.Szerintem az iskolás gyerekeknél is figyelembe kéne venni pl nulladik óra előtt eszik-e a gyerek,vagy utána,vagy pl ebéd előtti torna óráknál ugyanígy.Természetesen most nem a diabos gyerekekről beszélek.

Már alig várom,hogy a jóga iskolában megtanult dolgokkal élhessek a mindennapokban és a gyerekek körében is alkalmazni tudjam.M kérdezte tőlem és "mi van,ha nem sikerül a vizsgád?"
Válaszom:"Amit én akarok az sikerülni fog.És ezt én nagyon akarom."

Van még amit nagyon szeretnék de az nem csak rajtam múlik,és mindenképp arra fogok törekedni,hogy megvalósuljon!Sok-sok mosollyal...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése