2017. október 17., kedd

Jó vércukorhoz jó haj illik😊

Sokat látom ezt a feelinget...már a kollégák közül egyvalaki megkérdezte most is fent voltál éjjel???Igen,keltem.Biztos látszódott rajtam....a szememen,picit néha karikásabb mint azoknak akiknek sikerül7-8 összefüggő órát aludniuk.A múltkori blogolvasó túllihegésnek írta le az éjjeli felkeléseimet.Én igazán vércukor őrzésnek hívnám,hogy minden rendben legyen edzés utáni órákban is M szervezetében a vércukorral..Maximum itt kevesebbet fogok nyafogni:)Holott azt sem értem miért ne lehetne nyafognom???Hisz az élettörténetünket írom le,nem túlozva,nem kivéve a negatívumainkat,életszerűen,sokszor kimondottan valósághűen.
Ma egy dinamikus jóga órára megyek....este azt hiszem tudni fogom merre hány lépés,de sokat-sokat tölt rajtam.És ma nem a kedvenc oktatómhoz megyek,hanem egy újhoz,de azt hiszem ma pont rá van szükségem:)

...és már jóga után posztolok...de még elkészítem a sajtos tésztát holnapra a gyerekeimnek ebédre😊-dobozolva legyen,felcímkézve ch tartalommal
...közben megjártam a fodrászt is.M a jó cukrai mellé új hajat is kapott(nem kaptam engedélyt fotóra😊).Nem ment így edzésre...este alhatok...nem lesz vércukor őrzés😊A fodrász szalonban egy újsággal töltöttem a várakozási időmet..persze jóga témában😊

Az eredmény rám fért már❤

2 megjegyzés:

  1. Egyáltalán nem tűnt "nyafogásnak". Ugye inkább ne kívánjuk a bírálónak, hogy csinálja ezt utánad?!...

    VálaszTörlés
  2. Az egyik napon az oviban beszélgettem a gyerekekkel.Van varázs zsepi nálunk..a felső tartóban.Áll ott a gyerek..az alsó kettőben tömve zsepivel...a felső tartó üres.. azaz varázs zsepi nincs feltöltve.Mi a baj?-kérdeztem..hát van zsebkendő a tartóban...-mondtam."De varázs zsepi nincs"jött a válasz.Kicsit később feltettem a varázsszőnyegen a kérdésem😊"Gyerekek,honnan jön a varázslat????"-és jött egy határozott hang:"A szívünkből❤"Azt kívánom a bírálónak,hogy egyszer Sweetmami varázslataiból jusson Neki❤

    VálaszTörlés