2017. október 19., csütörtök

Segítséget kértem



Ez pont így volt.:)


M ma nem ment edzésre."Tanulok"-címszóval.De lehet benne van,hogy este mondtam neki nem lehet ezt így csinálni....és most inkább kihagyta.Lehet,ma alszunk éjszaka???

Ha pihenhetek már jobb lesz minden!

Ma felirattam Inzulint és megpróbálom holnap kiváltani,mert a közgyógy kártya lejár vasárnap,de az új még nagyon nincs készen,idő lesz....Remélem azért a tartalék Inzulin is elegendő lesz a hűtőből és nem kell az új recept szerint....és a stix kiváltás napja is holnap lesz esedékes,úgyhogy minden szabályszerű,az OEP elégedett lehet velem a tavalyi cirkusz után...Na és akkor térjünk át majd az E-receptekre majd...Már előre aggódom...biztos sok galiba adódik majd az elején míg mindenki megtanulja az-E-receptre vonatkozó szabályokat:)

Amíg én a jóga iskolát végzem Nagyira is szükségem lesz,mert egyhuzamban nem leszek itthon,nem tudnék főzni és szinte csak aludni járok majd haza.Már nagyon várom az oktatást!!!Nagyi kitűnőek számol ch-t,és a Gyerekeket is jól ellátja.Picit aggódom viszont mert Dédimamát egyedül kell így hagyni vidéken.De most úgy éreztem,hogy kérek segítséget.....



:)-Néha ezzel a diabetessel így érzem magam.Kihagynám az életemből szívesen.A statisztika viszont azt mutatja,hogy rohamosan nő a diabeteses gyerekek/felnőttek száma.:(








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése