2017. október 20., péntek

Stix-piramis

Szösszenet,így péntekre,pedig jó időre bebiztosítottam,hogy minden ok legyen mire lejár a közgyógy igazolvány(előre felirattam a receptet)...Az ideál tesztcsík ma kiírt időpont szerinti recept kiváltása történt.De egy doboz ideál tesztcsíkot tett elém a gyógyszerész."Egy?"-kérdeztem,"de 9 jár...".Mutatja a receptet:egy doboz van felírva.Nos alig tudom magam tűrtőztetni.Vissza kellett mennem a rendelésre,mázlim volt egyébként mert még pont volt rendelés a saját orvosunknál...de könyörgöm(miért kell nekem az időm nagy részét más figyelmetlen munkája miatt rááldoznom??)....Mikor lesz egyszer olyan,hogy minden rendben lesz azon a recepten?Csak egy javítást kértem,nem szóltam én egy szót sem...de azt tudom,ha én ennyit hibáznék a saját munkám során már rég nem alkalmaznának....!!!!Így most egy darabig rendben lesz a dolog és a méltányossági stixekre is be kell adnunk a kérelmet,hosszabbításra,az edzések megkívánják a számtalan mérést.Na és az éjszakák.......

Elvileg holnap kipróbálhatnám ezt,de holnap apás nap.Ilyenkor salátás napot tartok+sajt+gyümölcsök.A gyerekek pedig....hát mekiznek.Jó az a diabetesnek...de azt hiszem már nem kötekedek.Apa sokmindent nem tudhat a diabetes hátteréről,szövődményekről...és tény:nem éjszakázott még vércukrot stabilizálva!És tény:ch-számolva sem tud főzni!P fényevése meg iggggazi kihívás lenne Apa számára.Így tényleg legjobb alternatíva:a Meki:)

M Bécsbe készül a sulival.P Magyarkanizsára készül a tánccsoporttal.Lesznek még izgalmak a közeljövőben:)
Nekem pedig 3 nap:OFF gomb.Fáj a hangszálam,mozgalmas,intenzív,impulzív hét volt ez.
A jóga által felvett pózok után szabadon:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése