2017. december 13., szerda

Hála-érzés




Az oviban kókuszgolyót készítettünk a gyerekekkel.Én vettem meg a hozzávalókat.Elámultam mikor a porcukor pár 100 ft-ba került.Nekem 1 kg Eritritol 2000 ft.Érdekes volt...a gyerekek viszont majd megvesztek a sütiért.A  darált keksz cukros a sütibe tettünk porcukrot is....ilyenkor picit tudom:nem a legjobb cselekedet,de tény velem ritkán nasiznak és ez megnyugtat....majd lejógáztatom velük a felesleget:)))Én ennél a zabos alternatívánál maradok,nálam otthon nincs porcukor és kristály cukor sem!


A diabetes kapcsán van vita M-nal.A menza étrend itthon kevésbé tetszik neki,de azt hiszem csak hálával tartozhat nekem,hogy napi szinten ch-számolt ételt kap...és egyik nap sem ismétlődik a menüje!Kamaszodás elindult......ha túlélem hálát adok az univerzumnak!






Számlámat figyelve utalás érkezett.Hálával tartozom azoknak az embereknek,akik figyelnek és támogatnak a nehéz időkben!Nem tudom kifejezni milyen végtelenül hálás voltam a pénzbeli hozzájárulástól!💓Sweetmami 4 és fél év alatt átalakult...és igyekszem én is ugyanezzel a figyelemmel lenni az emberek felé...És tudom ha adok,kapok is:)💓💗💟💙💚💛💜

Köszönöm mindenkinek aki eddig olvasott!
Karácsonyt színesre tervezzük.Vettem pár színes gömböt és valamit szeretnék újítani az ünnepi fogásokon is,bár 22-éig dolgozom,nagyjából 1 nap alatt fogom megoldani a ráhangolódást,de menni fog:)
És tervezünk vidéki utazást is...valami nagy asztalos étkezésre gondoltam közösen a rég nem látott rokonokkal.)P vágyik erre nagyon és szeretném ha teljesülne a kívánsága:)
Egyik este még megsütöm a mézest,ch szempontjából egész jó kiegészítés a mézpótlós verzióban.De egy Ikeás doboz mézeskaláccsal valaki meglephetne:)-mert nem jutok el az Ikeába az biztos....


Legyünk hálásak azért amink van.És a hála egyszercsak visszaér hozzád!
Cipősdoboz akciók vannak.Gondoljunk azokra akiknek nincs...hogy Nekik is legyen!És nézzünk körül..valami szépet csomagoljunk be,tegyük cipős dobozba és adjuk le a gyűjtőhelyeken!Adni jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése