2017. december 15., péntek

Póni karácsony :)

Így-így.Ma zombiként munka után elaludtam itthon-ritka pillanat ha a saját gyerekem délutáni órákban a kanapén lát feküdni úgy,hogy alszom.(mint a tök)Mindenkinek jelzem:energiaszintem kb 5%.Az a helyzet,hogy már annyira erősnek gondol a környezetem,hogy a Györgyi mindent kibír és bír...hogy nem veszik komolyan.Mindenhol jelzem:munkahelyen,itthon,mindenhol...és mintha nem is mondtam volna....pedig nem tudok töltődni.Ténylegesen annyit adok másoknak,hogy lemerülök és nincs utántöltés sajnos.

Furcsa világot élünk.Furcsa emberekkel.Ma arra kértek,hogy 18 év után vegyek vissza a szakmai mivoltomból...asszimilálódjak ahhoz,aki nem bírja az én limitemet.Megjegyzem az én limitem még a norma szintjét sem súrolja én csak emelnék ezen,de a mai világ mint írtam olyan furcsa....Hogy más felvegye a versenyt a pályán én vegyek vissza,még dolgozom az ügyön,de egyelőre nem tudom hová tenni a kérést...Az én munkám arról szól,hogy MINTA legyek.A jövő nemzedékének.De nem fejtem ezt ki...a jövő elég ingoványos,valóban lehet nem érdemes olyan sok energiát beletenni,mint ahogy én gondolom.Az egyik ismerősömnek elmondtam a problémámat és ő bölcsebben tőlem megfogalmazta:"A mai világ nem tud mit kezdeni a jósággal,a tisztelettel,azzal,ha adsz"-és jól látja.A mai világban nincs szükség jó emberekre,és nem is éri meg jónak lenni,mert eltaposnak...

22-éig nekem póni karácsony az oviban.Dolgozom.23-án rákészülök és 24-én karácsony lesz nálam is.:)

Fogalmam sincs mennyi M cukra..arra jó vagyok itthon is,hogy éjjel,hajnalban tali és a friss ch-számolt étel az asztalon legyen időben...de nagyjából ennyi a diab az én életemben és a mellékes boltba járkálás,hogy ch szempontjából is oké legyen minden nagyjából 4 féle boltból összeszedve.

A net világában a saját gyerekeim is a saját fotelkájukból irányítják az életüket-szemüket rám nem szegezve válaszolnak-ha válaszolnak-ha kérdezem őket....én a karácsonyt belül élem meg,nem érdemes nagy díszítést sem rendezni a lakásban,mert  már nem lehet túlszárnyalni a neten talált és szem által érzékelt vibrálást....sem a színek sem a karácsony tartalma nem olyan impulzív,hogy bármi is történjen itthon.Annyit tettem,hogy vásároltam színes gömböket a fára,az arany csillogást a színes gömbök törik majd meg...

26-án tervezünk utazni...valami "nagy asztalos" összejövetel elé nézünk...
Addig meg nekem munka a póni-karácsony szellemében:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése