2018. február 18., vasárnap

Vidámság a konyhában

Tegnap este 80%-ban megfőztem.Brassói,mint olyan lett a vasárnapi ebéd.50 ch-ra nézve.M az előkóstolással-ami egy db hókocka süti volt-és a brassói után feltálalt túrós rétessel megvolt az 80 ch is.No de én 50 ch ebédet készítettem és diétás menüként egy rétest szervíroztam volna.1 db rétes 10 ch.Amikor módosul a ch adag én kb ennyit teszek mint a hölgy a gif-en.Már nem érdekel.

És ilyen vidáman mentem reggel jógázni a Mamatába.
A konyhai színtér mint olyan nekem másodlagos lett már.Sweetmami-ságom ideje alatt szereztem némi rutint ott és nem gondolnám,hogy ott kéne töltenem az időm nagy részét.
Tegnap kínai étteremben ebédeltünk.P arca nem éppen volt ilyen vidám,mint a gif-en szereplő hölgyé.Nem is evett meg semmit,sőt idegesítette ez az egész helyzet.A más kultúrák ételei nem ejtették rabul P szívét....
A brassóit is hús nélkül eszi,pici szafttal.

Mindenkinek jó vércukrot kívánok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése