2014. november 26., szerda

... és Adventi csokigyártás

Pont ez az a kép amivel jellemezhetem ezt a diabos életet.
Kettős,mert az ajtók...egyik nyitva,a másik zárva.Nagyon ez jellemzi a napokat,de inkább gondolkozzunk hetekben.Időjárásban,frontokban,ingerekben-amik érnek és hormonokban,amik vannak.
Az óra,ott van.Mindig.Kontroll.
Ott a kilincs,tehát adva a lehetőség:mehetsz-jöhetsz,de vannak falak is.Amibe ütközöl.És ilyen az orvoslás elsődleges színtere.Díjazhatunk egy-egy orvost-aki nyilván megérdemli a díját-de esetek %-os arányában kicsi ez a % aki díjazásban részesül/het.-
A padló szép,tehát jól járható-ha valaki tud rajta menni.Mert bizony csomó összetevő van a jól járható járás feltételekhez kötött.
Van kapcsoló a falon,ahol lehet fényt adni és elvenni.Hullámvölgyek-re magyarázat,korrigálásra mód-igen ez alapfeltétel minden nap az éppen aktuális állapothoz.
A tükör.Milyen fontos kellék!!!Ismerni kell a diabosnak magát,hogy el tudja jól látni magát.A gyerekdiabosságban pedig a Szülőnek kell egy tükör,hogy igen képes legyen minden oldalról LÁTNI,látni a dolgokat és jól,megjegyzem JÓL eljárni ott és akkor.
A színtér:mindig ugyanaz.Ez a szoba,azaz egy szimbiózis a gyerekkel.Nem sarkos.Ahhoz,hogy jól működjön valami állandó színtér,állandó konzultáció kell.
A tolóajtó szép,átlátszó.Lefordítom:minden csupa színes dolog a tolóajtó mögött van.Először erő kell,hogy azt az ajtót elhúzzuk,2 irányban mozdítható.Hibázás nincs,mert akkor az ajtó lecsúszik a sínről,nem lesz működőképes.
A színes dolgok az ajtó mögött elérhetőek,ha már átjutottunk a nyitott ajtón kerszetül a padlóig onnan pár lépéssel,erőt kifejtve juthatunk az ajtóig,ami mögött a színes dolgok vannak,az étel,az egészség,az ÉLET.

Valahol én így látom.Anyagi ráfordítással nem igazán bírom ezt a színes palettát biztosítani.Ha változtathatnék a fotón én egy nem átlátszó tolóajtót tennék a helyére.Vannak dolgok az ajtó mögött,de nem látható,hogy éppen mi.Lehet színes is,de lehet éppen csak valami.

Olvasva más dilemmáját is a diabos betegség és az állapot között én még mindig inkább az elsőre teszem a voksom.
Remélem hamarosan nem látom ilyen vészesen ezt a diabos kérdést.
A kép lehetne akár:színesebb,nyitottabb,társalgósabb,ajtómentes-de sajnos nem így van.

A betegség nem jó dolog.Ma beszéltem egy diabos fiú anyukájával,kamasz fiára panaszkodott,hogy nem veszi komolyan a szúrást,el-elfelejti!!!Ma üzenetet kaptam,hogy bizony mekkora háttér kell egy diabos szülőnek ahhoz,hogy kezelni tudja hosszútávon ezt az egész velejárót...(örömmel olvastam,hogy a blog egy erőforrás,ahonnan Édesanya erőt merít)-s így kezelni tudja az Ő életükre lefordítva a diabos napokat,heteket,hónapokat.Kell az öndopping,kell a pozitív szemlélet és kell,KELL hozzá olyan ember,vagy több ember-aki hasonlóképp ezen megy keresztül.Átérezzük egymás baját,fordulhatunk egymáshoz és mivel más lehetőség nem adatik erre,hát így tartunk össze.Nekem nagyon jó,figyelek a levélkékre,üzenetekre!Ha tudok ott és akkor segítek.És ugyanennyi erőt ezáltal én is kapok-a továbblendüléshez.Amit KÖSZÖNÖK nagyon!!!



Nálunk volt nemrég egy ilyen hét,amikor azt mondtam:pihennem kell,s hívtuk a Nagyit.Néha lehet ilyen.Nagyon kimerítő az állandó koncentráció,állandó figyelem,állandó számolás,vásárlás.

Na jó,Sweetmamisan zárom..valami csattanós,humoros,ad-hoc-kal:)
Mi lenne ha....mondjuk az Adventi naptár csoki lenne a diabos gyerekeknek????
Tudok egy receptet,Facebook-Szafi receptje(s.k)

4 kanál kókuszzsír,4 kanál -darált-Eritritol vagy édesítő-kinek mi:)4 csapott kanál Holland kakaópor-gőz fölött felfőzni
-majd szilikonos jégkockatartóba tölteni ,megvárni míg kihűl és lefagyasztani.A számokat belevésni:)Hm,egész jó ötlet.

Nálunk bejön ha én gyártom ezt a fajta csokit.Elvileg 0 ch!!!
Én teszek bele kókuszreszeléket is,de lehet fűszeres is,vagy éppen mazsolával,vagy el tudom képzelni mentával is.Szerintem nálunk a Milka már ugrott,isteni-ez a diab- csoki!!Hűtőben tároljuk,a kókuszzsír kb 26 celsius foknál olvadni kezd.

Kipróbálható,nálunk nagyon NO1!!!:)

Jó vércukrot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése