2017. június 30., péntek

Számok



Számok....
Egyeztetem a nyaralás utazási forgatókönyvét:Máv,Volánbusz és Mahart tekintetében.Telefonáltam a szállásra félpanzió ügyben...A fejemben rakom össze mi hogyan legyen,persze számosítva,mert a nyaralás a cafeteria keretei között fog lemenni.Ha..minden jól megy.Azért a kalkulációm szerint is túl kell lépni a keretet,és néha a gyerekeim sem kímélnek az ez kell az kell-el.

M:-fekszik,gyanúsan hosszan.
Én:"Mennyi a cukid?"
M:"25"
Én:...
Vacsi tolódik vagy egy órával.Csak hipot látott el és gabonapehely volt az,amivel ellátta jó kis tejjel.
Csak a számosság kedvéért 3.3-ra evett egy jókora tálkával.

A napokban:én-"M mennyi a cukrod?"
M:"páros szám,ami mögötte van páratlan és egyjegyű"
Én:néha elegem van!

Az este 8-kor kezdődő és hajnali 6-kor végződő házibuliról sikeresen meggyőztem M-t,miért nem jó ötlet.Nem ment el,de 25-ös cukival nem is tudott volna menni...Alakul nálunk az élet,olyan nem kíméletes verzióban....

Azért szám volt bőven:túrógombóc összetevőinek grammokban számolása,telefonszámok törlése,aktualizálása,a cukor értékek jelenlegi majd visszamért értékei...stb

"Július 1-je van,elkezdhetjük"-mondta Sara
...bár ő Novemberben mondta ugyanezt:)de a júl.1-je is a számosság része,még lehet valami romantikus is történik?
Egyébként a kedvenc filmem egyike,lehet meg is nézem ebben a borongós időben:)

10,9,8,7,6,5,4,3,2,...induljon a nap.
És hogy is fog kezdődni?

Én:"M,mennyi a cukrod?"

Tehát a számosság jegyében.ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése