2017. június 7., szerda

Jóga

Holnap kezdem.(Tényleg!)

A Havannán nyílt fitness teremben.Nekem nyílt,esküszöm!Mintha tényleg a sors picit besegítene...Ma egyeztettem az oktatóval,igazolják a felnőtt képzésben tett igyekezetemet,aláírnak és így a gyerekjóga oktatás felé egyenes az út:)

Havannán van jóga is és diabetes is....és még mi minden.....

Nagyi is a Havannán volt.Hozta -kicsit megkésve-de M szeretett hókockáját diab verzióban,ez volt a szülinapi torta(utólag)És mellette még pár diab és nem diab sütit is hozott:)-mint mindig.

Megrendeltem az útitokot.A napokban érkeznie kell.

Nincsenek kiugró értékek,ellenőrzött esték,éjjelek vannak,de egyelőre megy minden...Ma vettem az Update boltban egy meglepi vaniliás csigát 100gr/22 ch.Holnapra beépítem az ebédbe M-nak,ilyet még nem kóstolt.Egyébként már nem volt más a boltban,mert záróra környékén menni nem szerencsés...de nincs lehetőségem nagyon idő intervallumot választanom,sűrű a naptár és tényleg örülök ha nincs program átfedés.
A jóga könyvet is megvettem volna de már a pénztárnál fedeztem fel,hogy nincs nálam a könyvutalvány...annyira rohantam a buszra időt spórolva,de még pár nap és....könyvtáram darabja lesz:)Van itthoni tervem is a jógával.Amit tudok átadom a gyerekeimnek is!M és P a nyári program színesítem nektek-persze ehhez ők is szervesen kellenek:)

Nagyon jó vércukrot kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése