2017. július 12., szerda

Cafeteria nyaralásunk-Siófok

A képek segítségével a nyaralásunkról:
A legelső busszal Siófokra mentünk.Kicsi technikai dolog adódott a csomagokkal,de a szálloda mindenben készséges volt.A poggyász szobában bármeddig megőrzik a csomagokat,ha még nem lehet időben elfoglalni a szobát,vagy éppen már el kell hagyni a szobát.

És máris a Toronynál voltunk,szállodánktól 20 percre:)

A Torony érdekessége tetszett a gyerekeknek,de már mint kamaszok akkora élményt nem adott nekik.

És csörrent a telefon.Találka a nővéremékkel a téren.

Mi bűnöztünk,ez tervezetten bele volt kalkulálva a nyaralásba.

A "Vendégeink"már voltak a toronyban,így a szemközti Plázából volt az integetés a forgó torony segítségével:)

-a lábas képek vissza-visszaköszönnek:)

Az ebéd bőséges volt....
M cukor értékei nagyon nem rakoncátlankodtak,a buszon volt egy hipoglikémia,ami ellátás után normalizálódott.

P szokásához hűen palacsintát evett:)

A szállodába érve,szobát elfoglalva minden szuper volt.A kilátás pazar.A 10.emeleten kaptuk a szobát az óriáskerékre nézett az ablak és a Balatonra:)

Lent tiszta úszómedence várt.

Az idő csodaszép volt.

Az óriáskerékhez a belépő kicsit megszédített,és a 140 cm alatti gyerekek a gyerekek,hát az enyémek M magasságát figyelve nem igazán fértek 140 cm alá....sok helyen így már felnőtt jegyet kellett venni nekik.M szinte sehol nem számít gyerknek,se a kora se a magassága miatt már jobb ha nem próbálkozom,hiába megnőttek a gyerekek...

Az óriáskeréken szép volt a kilátás,de akkora élményt nem nyújtott.Nagyon hangos zene volt és valahogy nem oda illő stílusban...de túléltük.Így már adott volt,hogy a belépővel a strandon maradunk,hát vizibicikliztünk,amit a vendégeink fizettek.
A cukorérték leginkább jó,vagy hipoglikémia.Volt nálunk több keksz és szőlőcukor,ezt a hipoglikémiát az látja el igazán.

És:vííííííííííííííííízben.

Nem gondoltunk a diabetesre,M szemmel láthatóan jól volt!

P igazi vizicsibe,nagyon élvezték a gyerekek!

A bárban tudtunk wifizni,a szobáig nem ért el a wifi jelszó:(((((Ez van.

Minden csodaszép volt!!!

Ők nagyon élvezték!

Én is,de leginkább a tájban gyönyörködtem.

És este kivilágított óriáskerék.Na és persze koncert éjjel 1-ig:)alvás felszínesen volt.

A séták során volt kacsaetetés is.

Kikötő látogatás.

És Kálmán Imre szobrához is ellátogattunk.

Égető forró szobor fotó,szétégett a kezem-lábam...

A jeges palacsinta nem engem hűtött,hanem M-t.Nem is nagyon térek ki az étkezésre,elég rakoncátlan volt M.De hihetetlen jó Inzulin adagokat szúrt az ételekre,nem volt megingás,egész jól tartott stabilan cukrot!

És ki nem hagytam a medencét....

És persze ők sem...

A szállodaablakból.....nekem akár Tenerife is lehet...nekem ez is nagyon szép.

Jártunk egy retro -étteremben.A gyerekeknek nagyon tetszett a 60-as évekbeli megjelenés,

És:elkészült a 10 év eltelte után ugyanaz a fotó.Megnőttek a gyerekek.2007-2017.

A félpanziós ellátás jó ötletnek bizonyult,nem csak a boltba kellett mászkálni örökké és időt is sokat nyertünk.És minden nagyon-nagyon finom volt.A gyerekek nagyon élvezték és ki is használták a félpanzió adta lehetőségeket.

Tihanyba átmentünk hajóval.A gyerekek már nem bírják annyira ezt a sétahajókázást,nem egy felgyorsult világ,picit nehezen viselték az utazást,de aztán megoldódott minden.

2x volt,hogy otthagytam a 2 kamaszt.Nem tudom,hogy jövőre bevállalom-e velük a többnapos csavargásokat....

Sok folyadékot kellett inni a hőség miatt.Az esőt megúsztuk 20 perc záporral.Nagyihoz buszoztunk Siófok után....Este már megérkeztünk és nagyi-limó fogadott.4 fűszernövény,citromlé és víz,behűtve.Nagyon finom!

Kerestünk sétára lehetőséget....Napraforgótáblát...

A fotózáshoz minden adott vidéken!

Ott is mutogattuk a fotókat a siófoki élményeinkről......a retró-bár persze első helyen...

A tihanyi Balaton-feliratnál....

Tihanyi panorámával....
Este sétáltunk és szalmabálákhoz érkeztünk,nagy fotózást csaptunk.

És nagyjából ennyi volt egy fejezet.
A gyerekek maradtak Hőgyészen.Onnan mennek tovább Mohácsra.Onnan...tudom de nem írhatom le mert ez a gyerekeknek még meglepi-már majd az oldaluk lyukad ki:)De nagyon izgi és különleges dologban vesznek majd részt:)Ennyit előljáróban.

A diabetes jól vizsgázott.Azaz a sok tapasztalat és a sok minden egyéb összehangoltság,felkészültség nem is engedte,hogy diabetes-ről szó essen.Ment minden,természetesen.Éjjel voltak mérések nem mondom,de igazán nem zavart be a diab a nyaralásba.M jókedvű volt,felszabadult és élvezte,hogy egyetlen étel sem diabetikus!
Amikor a szállodában a svédasztalról fogyasztottunk aranyos volt a 2 gyerek.És megérdemelték már a picit más szemmel látást,hogy így is lehet....

Ui:És itt köszönöm meg Mindazoknak akik bármivel,de segítették a nyaralásunkat!Köszönjük!!!!!