2017. június 3., szombat

Erkély-gondolatok

 Inzulin hűtésére....a tokot a napokban megrendelem,remélem csak jó oldala lesz.Kitettem ide is,hátha valaki megosztja saját tapasztalatait vagy éppen valaki rendel egyet,mert jó ötletnek tartja.

Nővérem az iker-ropit viberen küldte.gyerekkorunkban harc volt kié legyen az iker ropi.Azóta se láttam iker ropit!De ezek szerint létezik!!

Este,ahogy sötétedett,az erkélyen volt időm ezt-azt átgondolni.Az apás nap 10-18-ig tartott,a vacsi már itthon volt.Nem kommentelem,de valóban van mit átértékeljek az életben.Én élem az én életemet és mindenki más-a gyerekeim is-élik a saját életüket.Az egyik kolléganőmmel úgy 10 percet beszélgettem az élet nagy dolgairól és nagyon praktikus tanácsokat adott kamasznevelésre,tegnap elkezdtem alkalmazni és......volt pici eredménye.

Este érkezik a Nagyi vidékről.Szerintem mindenféle ezzel-azzal a táskájában.Az erkély-beszélgetések Vele folytatódnak majd:)

Ui.:15 nap múlva 4 éve lesz,hogy tudom mi az diabetessel együtt élni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése