2017. június 13., kedd

Nem eszek.....ízlelek!

Napi "figyeld meg jól"!A gyerekek találtak egy nagy "megfigyelnivalót".







Nagyon látszik,hogy itt a nyár és a bogarászás az egyik fő tevékenység az oviban.:)

A második jóga órán viccesen már haladónak számítottam,mert a sok új került előre én mint "haladó" már a haladók sorában álltam:)Nagyon-nagyon szeretem és jóóóóó.A jóga oktatóval mindig váltok pár szót az elején és a végén is."Várlak"-így búcsúzott el....Nagyon jó ez nekem és sok-sok erőt ad továbblépni.

Amíg én jógán vagyok este 20 órától..addig a 2 kamaszom otthon-ha nem edzésen éppen,akkor a tetőn.Fotóznak.Azzal fogadtak a mizu otthon kérdésemre...:Felmentünk a tetőre,fotózni akartunk,de most zárva volt az ajtó.10 emeletes a házunk.Mert a szúnyogháló miatt nem lehet jó képeket csinálni.....
Persze ebben mind2 gyerek nyakig benne van.Még jó,hogy bezárta valaki a tetőre vezető ajtót.....Így legyél nyugodt az edzésen...és így hagyj otthon 2 kamaszt"á,ők már nagyok"elgondolással.
Tény:minden nap gyönyörű a naplemente a házunk ablakából.

Másik:
M
"M,ne egyél most nem lehet!"-én
M:-"Nem eszek,....ízlelek!"
No komment









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése