2017. június 20., kedd

Magnum

                                                             Sweetmami megteheti:) Sweetmami amit megtehet még:éjjel vércukrot ellenőriz,ha szükséges készíti a "hamikát"gyors-lassú ch összetételben,akár hajnali 3-kor is,nem baj ha világát se tudja..készíti,adja,ellát,jól csinálja,felméri minek mi lehet a hozadéka,dönt és újra ébred..pl 2 óra múlva visszamérésre...aztán azért kel fel,mert lassan munkaidő és készülni kell-ez gyakran így

Aztán megtehetem,hogy csak megnézem a kiszámolt ételt,ugyanis ch számolt,grammra előkészítve,nincs kóstolás,nincs falatozás belőle-még akkor sem ha nem látják,és akkor sem ha iszonyú finom az illata...

Megtehetem,hogy ...jaj nem untatok ám ezzel senkit:)

Amit csinálok jól szeretném csinálni.

Ma megkívántam a sajtos tésztát M napi menüjéből.Reggel magamnak is készítettem tésztát.M-t kértem meg reszeljen sajtot-nekem is-.Aranyos volt egy dobozkában a sajtom,ráírva:"menza sajt",ahogy én szoktam címkézni.Azt tudom,hogy mit tettem a 2 gyerekért 0-3 éves korukban,és 3-6 éves korukig,amíg szivacsként szívták az infókat.Aztán jött a kimaradás,amikor a környezet,a közösség formálta őket,de az alapok ott voltak!Sokszor hallottam"bárcsak mindenki legalább ilyen lenne"...és ez van a diabbal is.Már az alapokon túl vagyunk.És bizony egyre többször el kell engedni M kezét,van,hogy egyedül oldja meg a napi teendőket ezzel kapcsolatban.Látott főzni,ch-t számolni,tudja hogy írok meg egy napi menü cetlit a ch-kal,amit csak a nap végén dobok ki az esetleges visszaszámolás miatt....lát aggódni ha a cuki magas,ha alacsony és perceken belül lesz alternatívám a hogyan oldjuk meg-re.
És látom ő is hasonlóképp csinálja.begyakorlott diab-életmód,amit igazán nem is lehet másképp csinálni,mert borulna a mutatvány.
Mesélek is:
Napi kikérdezés,milyen volt a cukid,volt-e hipo és magas érték?Lapít M.Na,mond el ha már belekezdtél-mondtam.
"Azt hittem,hogy hipózom"-mondja M.
Azt hitte!!!!De nem jól hitte...Mérés nélkül vett egy Magnum jégkrémet.Nem szúrt Inzulint.És megette,Hazaérve 20.7 volt a cukra,tudta mi van és mitől van.20.7!!!!!Egy Magnum!Hát megér ennyit?????

Tudatosítottam benne,hogy miért nem szúrt rá Inzulint?-ha már Magnumot akart enni.És az azt hittem,hogy..ez a diabetesben nem járható út.Van nála mindig vércukor mérő ,és tesztcsík is.Lustaságból nem mérni és megenni a Magnumot...következményekkel jár.

Sweetmami sokmindent megtehet,akár kávét ihatok és csokit ehetek:)De M nem tehet meg bármit..mert diabeteses.A külső segítség kell,mert automatikusan nem működik a szervezet.És pont.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése