2017. június 16., péntek

P táncbemutatója-,Apás nap reggelén...



Ha beteg lesz a jóga oktató:otthon jógázol:)


Kolibri záró volt este.P megmutatta mit tanult ebben az évben és megállapítható:sokat fejlődött!






Azt hiszem tud a csajszi!






Én elégedetten mentem,mert kivontam magam a kulisszák mögül c.részből.nem tudok P-val együttműködni a fellépések előtt.Így nyugodt volt P is és én is a nézőtéren.

Végülis Apára ejtettem egy telefont(ami Apának nem tetszett akkor és ott)-de már akkor egy órán belül éreztem eredményesen jártam el.Telefonált a gyerekeknek mit szerezzen be az útra,és M is diktálta a diabos cuccokat miből hogy legyen és vegyen.Hiába  a diabra tervezni kell picit!

Sweetmami ma zöldségekkel méregtelenít,apás napokon mindig így járok el...legalább így rendszeres és 2 hetente biztosan bekövetkezik.
M,aki diabos érdekes diétát alkalmaz.De most lesz neki jajjjjjjjj,ugyanis nyári élet kezdődik és már csak egy hetet dolgozom és látok mindent mit eszik,mit szeretne megenni és miből mennyit eszik:)És együtt fogunk ebédelni-hisz én főzök továbbra is-és nincs becserélek,csak kicserélem,vagy éppen kukázom és variálok picit.És ami 50 ch abból nem lesz 62 ch hozzátétellel,mert éppen olyan kedve van az Úrnak.Már-már nem látom értelmét,hogy én  grammra számolom neki az ételeket.Kamaszkor,Te drága!
Egyébként megszületik a bejegyzés hamarosan a 4 év alatt honnan indult a diab és hová jutottunk.

Érdekes volt reggel a 2 gyerek vidékre indult apával.P egy szál ridiküllel,de abban benne voltak a számára nélkülözhetetlen dolgok.Belenyomta a szandiját is!Szőlőzsír,telefon,töltő,zsepi,iratok,fésű.
M hátizsákot vitt:pulcsi,zsepi,kulcs,iratok,fotógép,telefon-ami feltöltött állapotba-diab táska Inzu fullra kicserélve!
Érdekesek ezek a gyerekek,azaz ők KAMASZOK,mert szerintem ők már ez a kategória.ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése