2017. július 1., szombat

Úr az Űrből,avagy Úr az albán pékségből


Nagyon fontos!
Tegnap sétálni voltam.Közben egy vagy 150 kg-os Úriember az albán pékségből jött ki kezében 2 jókora péksütivel....
Szólt a belső hangom:neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
Nem szabadna,de az ő döntése.
Hazamentem és gyertyát gyújtottam,a fitness matracokat kicsavartuk és indulhatott az 50 perces jóga nyújtásokkal.
P már ijesztően jól csinálja.Némileg van,hogy a haladó szintű gyakorlatokat képes megcsinálni.
Nekem még kell sok-sok gyakorlás,hogy a mozdulataim szépek legyenek.
Nagyon jó P-val jógázni,rötyögünk egymáson pl ha elesünk egy-egy "háromszög-pózban" vagy úgy nyújtózunk,hogy érintjük egymást a szőnyegen de előfordult,hogy P annyira relaxált,hogy elaludt.....
És terv volt,hogy én elkezdek jógázni,de máris siker,hogy az esetek 80%-ban ez az otthoni jóga neve:Jóga P-val:)

Az Úr az albán péksütivel...egészségére,de én ott már nem vásárolok,nem tartom táplálónak az abból a lisztből,cukor hozzáadásával készült finomságokat.
Mindenki maga dönt!
Fejben.
És a jóga is erre jó,rendezi a buksiban a dolgokat!

Mindemellett jó vércukrot kívánok.
És hogy élmény is legyen:délután Red Bull Air Race Budapest!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése