2017. július 17., hétfő

Sweetmami:Cs,fagyi,nevetés,vidámság-Gyerekek a Mecsekben

És..ígértem fotót...és Ők már el is vitték Kungfut Pécsre.Mecsextrém a helyszín.(A fotókat nővérem készítette.)

A 2 nekem hiányzó gyermekem ragyogóan van(nak).Imádnak nővéremmel lenni és G-ral.Tényleg jó kis csapat ez így!Nővérem jól fotóz,valami családi misztikum ez nálunk,mert már M is megszerette a fotózást!Remélem készül a TravelCam  újabb bejegyzése,szeretem M blogját,a sok szép fotóval...

Persze van lehetőség az imádott sportra...

12 feletti cuki nincs,pici nátha van.Lavírozás van citromos teával,komolyabb dolog nincs.Azt hiszem vitték a diabetest nyaralni állapot áll itt is fenn:)Már tudják a heti nyaralási tervet...és nagyon izgatottak.Én is várom a híreket róluk!


Nekem...hm...bűnözés időszaka.Telefonon mindent nem tudtunk megbeszélni Cs-val,így be kellett ülnünk egy fagyira:)))-nevetés,vidámság volt....💛💛💛💚💛...még találkozunk a héten és újra nevetés,vidámság:)-És....engedélyemet kérte M,hogy elengedem-e 3 napra,meghívást kapott megint Debrecenbe,valami kosárlabda esemény lesz.De....iskolai első napok.....

Kedves Bologolvasóim....elengedem?Nem engedem?
Kérem az ötleteket mit érdemel M?(a döntés már megszületett).

Jó vércukrot mindenkinek!!!!

2 megjegyzés: