2015. november 27., péntek

Sweethomeból röviden

Rengeteg-rengeteg minden történik...
Lényegi részek jönnek:
A kapott emailcímre írtam a kosáredzések és a hipoglikémia kapcsolatában,kaptam választ is.Még sok-sok kérdésre kell válaszolnom,amit a hétvégén fogok megtenni.Így lehet majd csak elindulni M mit hogy csinál most és igazán mi az amiben változtatni kell majd.

Színházban volt M az Apukájával.Tele volt minden süteménnyel,gyümölcslevekkel(egy fogadás volt előtte) és "meg tudtam állni,hogy nem eszek,iszok.Egyetlen sütit sem ettem és nem is ittam"(magas volt már a cukra induláskor is)
Egy zero kólát kaptam Apától a szünetben és a vacsi is útközben ért....
Fegyelmezett,rendibendi gyerek!!!!

A suliban kerületi kosárlabdaversenyen bejutottak a döntőbe.Tehát újabb versenyek lesznek:)Sok-sok ch mehet a pociba energiának:)

P egyre jobban eszegeti a magokat(tökmag,dió,mandula)A gyümölcsök,zöldségek megint nemszeretem,hagyjál békén.Most nincs erőm,energiám erre időt szánni.Így tabletta formájában kénytelen vitaminokat bevinni.

Sok az éjjeli mérés,nem stabil az esti cukor....Én magam már le sem fekszem éjfélig,szinte a 4-5 óra alvásra álltam be.A gyerek cukra a fontos és bizony éjjelente hipoellátások vannak.Sweetmami zombisodik:)

Ma :
Kungfu hazajön Németországból,a családunk kabalatárgya:)Picit itthon lesz és újra útrakel világjáró útjára:)

Mindenki figyeljen a vércukrára!Közelednek a csokizabáló adventi napok...Biztos???????
Én megoldottam.
És továbbra is figyelek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése