2022. december 6., kedd

Úgy megpihennék

Remélhetőleg mindenkinél járt már,bár lassabban mert eső volt,de....a jóság számít.
Én már azt sem tudom mikor csinálok jót...de ez legyen az én sajátos problémám...
Ma 21 gyermek jógázott velem és a varázslat sikerült,hogy Télapónak varázsoltunk havat és megjavult a szánkója...bárcsak minden ilyen gyermeki varázslat lenne🙏
11 órája vagyok gyerekekkel és percre pontosan mindig valami megoldandó ez-az adódott.
Most főznöm kéne.
Képtelen vagyok.(meglesz de kifacsarom magamból az erőt hozzá)

2 nap és szabadságra megyek.(legszivesebben mindig ott is maradnék)
2 napom van még az évből mikor szabadságra mehetek- bár ennek időpontját sem jelölhettem ki én szabadon.Mindegy.Megvan a jegy,a szállás és a program.Már nem mérgelődök,már azt sem tudok.(nincs hozzá erőm).

Látom mindenki frászol,nincs benzin.
Hát én ebből mit sem veszek észre 46 éve gyalogolok mindenhová,várok,csomagot cipelek,nincs luxus-érzésem.Valahogy én nem érzem most,hogy mennyivel nehezebb az életem.Mindig az volt.Gyerekkel,gyerekekkel,babakocsival,csomagokkal....
Csak picit az aggaszt,hogy a gyógyszerforgalomban is gond lehet ha nincs benzin..nem jön szállítmány..és Inzulin meg KELL.
Na itt érzem súlyát,a fontos dolgok most lesznek a legfontosabbak.
Kell a benzin,de nem a luxus legyenafenekemalattmozgójárműmerthűdelassúazéletemanélkül.
Minden más miatt fontos,legyen elérhető,de mondjuk a mérték legyen szem előtt tartva.

Csodavilágunk nem jó fele tart.

Elfáradtam.
Úgy megpihennék....






 

1 megjegyzés:

  1. Tanuld meg ezt a versemet,
    mert nemsokára könyv se lesz,
    költő se lesz, és rím se lesz,
    és autódhoz benzin se lesz,
    és rum se, hogy leidd magad,
    mivel a boltos ki se nyit,
    s kivághatod a pénzedet,
    mert közeleg a pillanat,
    mikor képernyőd kép helyett
    halálsugarat közvetít,
    s mert nem lesz, aki megsegít,
    ráébredsz, hogy csak az maradt
    tiéd, mit homlokod megett
    viselsz. Ott adj nekem helyet.
    Tanuld meg ezt a versemet.

    (Faludy György)

    VálaszTörlés