2022. december 27., kedd

Dunaparti Karácsony

Dunaparti Karácsony.
A Nagy Asztal már 220 km-re van,Mohácson.
Anyukám idei első mohácsi Karácsonya.
És csak ámultam.
A hőgyészi dolgokat odavarázsolta.
Csak másképp volt,de ugyanúgy ott volt a szeretet.
A Nagy Asztal nem is lehetett volna nagyobb.De honnan varázsolt a lakásba akkora asztalt?
És eddig is megvolt az az Asztal,de ugye a nagy hőgyészi Házban.
És most gyönyörűen megterítve sok szép üvegpohárral és aranyszélű tányérokkal,finom illatokkal.
CSAK ÁMULNI LEHETETT.




Hatan voltunk de még elférünk sokan a Nagy Asztalnál...

Minden nagyon finom volt.


Nővérem finom kávét szolgált fel.
A Karácsonyfa tüneményes volt egyszerűségével.Nagyon tetszett!
Anyunak még volt egy összeszereletlen szekrénye a nagyszobában a földön.
Hát őt is megleptük,mert a Fiúk összerakták,felfúrták/karácsonykor.
Én pedig a végén masnit ragasztottam rá.
Anyu pedig nagyon örült ennek🙏
Én örültem,hogy P is velünk jött végül.
A buszozás hosszú volt,de mi L-val nagyon szeretünk utazni így nem okoz problémát a több órás út.
Volt sok nevetés,finom ebéd és sok sütemény,ajándékozás.
Azaz Dunaparti Karácsony.
Hálás vagyok,hogy részese lehettem.
Dédimama hiányzott és már pár Rokonunkra csak emlékezhetünk,de talán ezért is nagyon fontosak ezek a nagy Asztalos összejövetelek.
Januárra én tervezek egy Nagy Asztalt L-val de még csak most van szervezés alatt.
Afféle Nagy Kanyar -asztala összejövetel háromszoros születésnappal egybekötve.😉

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése