2022. december 16., péntek

És azt válaszolta:

Csak ennyi.
Puritán egyszerűséggel.
Akkor belekezdek:

Huhh....megint rámjött a vásárlás-depi...
Csak állok boltban és lélegezz,lélegezz-mondja a belső hangom...nem sok hiányzik,hogy sírva kimenjek a boltokból...
Az ovis karácsony egy az egyben rám terhelődik mert így jártam,hogy nincs Óvónő társam és hát ugye másra nem raksz feladatot mert örülsz,hogy nem vagy egyedül,de...így minden magamra hárul.Ha nem oszlik meg a feladat,beleértve az ötletelést is akkor nagyon-nagyon nehéz.Ezt érzem.
Így a magánéletben,így  az élet  minden területén.
Most lett az a pillanat,hogy nem érdekel...nem szólok,csinálom amíg bírom,úgy ahogy tudom és a kritikát pedig fáradtan tudomásul veszem.
Ha nem jön az Univerzumi segítség akkor én ezt nem fogom így bírni!

Horoszkópom és a buksim is azt mondja most várjak ki-valami hatodik érzék és eljön az én időm.Magamban bízom annyira,hogy ezt most megfogadom.

A vásárlás után vagyok most jelenleg is...
Hihetetlen árak!!!!
A fizetésem pedig évek óta semmit nem emelkedik,sőt 2 hónapja kevesebbet utalnak.Már ez sem érdekel,hiszen annyira kevés az óvónői fizetés,hogy egyáltalán nem segít ki ebből a bajból pár forint...
A Bécsi útba segített Anyukám💝 és a Covid-Alapítvány az árván maradt gyerekekért....💓-és 25 éve dolgozom a pedagógus pályán ezért jutalomban részesültem.Ezért másképp ez az út nem jöhetett volna létre.
És igazán azt érzem ebben a nagy karácsonyi kirakatban,hogy nagyon érték-alapú és tárgyi ajándékokkal halmozzuk el egymást.
Nekem nincs jelenleg lelkierőm boltokat járni és elnézni a csillagászati árakat így utalvány formájában fogom kifejezni törődésemet a másik felé.
Nagyon hiszek az élmény-alapú meglepikben,ami nem feltétlen mérhető megfoghatóságban!

Például boldogsággal tölt el,hogy van egy Futó-Társam és minden nap futunk,ez mindennél többet ér!!!

Ma egy gyermek arra a kérdésre,hogy mit szeretnél Karácsonyra azt válaszolta:"egy Barátot"

Na Ő tud valamit ,a lelke Értékeket rejt és szeretném ezt sugallni nekik amíg tehetem!

Egy kisfiútól egy gyönyörű mozaikkal kirakott poháralátétet kaptam ajándékba.Tárgyi dolog,de tudvalévő,hogy nagy kávés vagyok...így szívem megtelt szeretettel,összekapcsolható az én (egyén) a tárgyakkal.

Most nagyon lusta karácsonyi időszakom lesz,sokat leszek egyedül,remélem körvonalazódik majd a további életem.
Fürdősó,vett beiglik-ez van-forralt bor,persze porból-ez van-,filmek sokasága,elmaradt (sok)adminisztráció a munkahelyemről,csak ekkor érek rá megcsinálni,jóga,minden nap futás,és csak remélem nem tüntetem gyorsan el a karácsonyt ahogy szoktam😉

Diabosság tekintetében egyáltalán nem készülök.M sem így él,így én sem stresszelem magam ha úgyis mellé eszik.(nem szép dolog,de már megbékéltem ezzel,felnőttként a saját sorsáról ő dönt)Évekig számoltam szénhidrátot.Most Graham lisztet vettem.A nem olyan gyorsan felszívódás miatt jónak gondolom.Egyébként sok választásom nem is volt,hogy más lisztet kapjak(ez a világ is eljött)
viszont nagyon boldog vagyok mert M eljött velem a pedikűröshöz és nagyon sok jó tanácsot kapott Gyöngyitől.nekem is nagyon szépen teszi rendbe a lábamat hónapról hónapra így azt gondoltam M diabos lábát is szinten kéne tartani.Azt mondta kisebb gondok vannak de elég negyed évente elmennie hozzá.
Ugyanígy járunk fogászatra is az íny miatt és oda is én ajánlottam neki a kedves Doktornőt....Jó az út.
P-át is elviszem majd egyszer,maximum kap egy jó pedikűrt,mert az ő lába nagyon szép!De egy kényeztető masszázs igazán jól tud esni!

És akivel csak beszélek panaszkodik hogy nincs megpucolva az ablak,nem mosott függyönyt ó jajj nem állt még be a kígyózó sorokba ajándékért és még nem sütött beiglit és hát a mézes is elmaradt.És csak 4 gyertyája van és ilyen év még nem volt.
Kérdezem én,mi ezzel a baj????
Van Társad?Van egészsége a gyermekednek?Van mit enned és van hol laknod?
Mikor jövünk rá,hogy mik az értékek?

Én rájöttem.
Sok haláleset történt az utóbbi időben amit feldolgozni nem tudok....
Egyedül ülök a szobában most is...és írok..és napok óta így van ez....a gyerekek már csukják magukra az ajtót,nagyok.
A Futó-Társam elutazik,ma már egyedül futok.
Ma egyedül csináltam meg a nagy bevásárlást vagy 25 kg-ot cipeltem haza.
Ma nem csörgött a telefonom sem.
Üzenet is alig jött,sőt...

Az én gyertyám is 4 egyszerű,más-más métetű gyertya,de csodaszép!

Egyedül vacsiztam,hogy este mehessek futni.

Nekem a karácsony azt jelentené,ha végre nem egyedül lennék!
A Kisfiúval értek egyet aki azt válaszolta ma nekem:
"Egy Barátot kérek karácsonyra"

Ez az IGAZI ÉRTÉKES AJÁNDÉK!!!!




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése