2014. október 2., csütörtök

12 étkezés/nap

P a névnaposom....Tisu-n...-ma alig evett:"ma se ettem sokat és nem ittam sokat"-pakolta ki a tízórais dobozát,de az edzést is lenyomta minden további nélkül.M doboza üres volt.Miért is???A kiszámolt ételek grammra elfogyasztásra kerülnek minden nap.Reggeli otthon 50 ch.Tízórai 1 suliban 9 30 kor,ez 15 ch valami-lassú felszívódású.11 órakor 10 ch gyors felszívódású,általában 142 gr alma.Ebéd a suliban 60 ch.Uzsi 1 15 ch lassú felszívódású valami,általában kenyér,vagy általam sütött süti,v ropi.Uzsi 2:10 ch gyors felszívódású,ez általában otthon 16 30-kor.(puding,Túró Rudi,gyümi,répa,müzli stb)
Vacsi rendszerint az úton edzésre menet 50 ch +10-szoktam mellé engedni neki ilyenkor jó cukornál 1 sport szeletet:)
Edzés előtt már semmi akkor a vacsin kívül.Pótvacsikor 21 ó:edzésnapon 30 ch is van hogy lecsúszik,vagy 40 ch ezt már ő találja ki.Általában visz 20 ch-t és 22 órára ér haza,és akkor még bepakol.Edzés után úgymond kell is,hogy éjjel ne legyen gond.8 étkezés ez.Mindennapos tesire is teszek rendszerint 15 ch kenyeret,mert rengeteget mozognak a tesi órákon.Sulis kosárra 10-12 ch-t pakolok.És van még sulis foci is,arra 10 ch-t szoktam betenni.12 étkezés naponta rendszerint.Hú,néha agyrém..olvasni jó volt?De már rutinszerű.:)
Vásárlói listám jelenleg 5 boltra nézve készítettem,ezt egy napra szeretném sűríteni.És ha nagyon akarom,akkor van még egy hatodik bolt is,ahová a termék miatt megéri betérni...Megoldom,hogy mondjam:rutinszerű.

Szerintem így van.Legalább kűzdünk egy picit érte...

Igeeeeeeeen!
Ezt meg nem hagyhattam ki....Megzabálnivaló:)

Holnap Kosárlabda Szövetség-ben M-nal...Intézőben.
Egy zuhanyozás és alvás...A zuhanyozás olyan jó töltéseket eredményez a testben,amitől képesek vagyunk újúlt erőre kapni....a számítógép előtt ülők és aki feltöltötte magát mágneses"porral"vegyen egy zuhanyt,hosszas zuhanyozás pedig még stresszoldó is:)Kipróbáltam....működik.Bevethető esti szeánsz,némi extrával.Hogy mik ezek?Ahhoz olvasni kell majd a következő beszámolóimat:)
Jóóó vércukrot Mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése