2014. október 4., szombat

Tom

Tom segít majd a blogomban..kicsit színesíteni kell....nekem nagyon tetszik ja,és szervesen az életünk része..életünk része..életünk része-ahogy ismétli akár az én szavaimat is..:"mennyi az értéked?"pl.felgyorsítva....mivel tudni lehet mikor kérdezem:)-és így felveszik a hangom...Ejnye,ejnye virtuális barátunk:)Az első és a 6.helyezett,M hatodik,P első lett a futásban,és Tom-nál ilyen fotó is készült....Semmmi nem véletlen!

Tegnap kissé ingerült voltam már a pénztárnál...a sütőtököt nem engedték megvenni,itthon is P eldugja,ha arról van szó...ne is lássa a gyümit,zöldséget.Zabkorpát vásároltam a paleo-boltban.Hallgattam-még a buszon is-hogy fölöslegesen vettem meg.Holott egy joghurtba kiváló,de én a süteménybe gondoltam,mivel remek hosszantartó ch a zab...

Már 3 bolt listája beszerezve,még visszavan 2 bolt és megint ch-ügyileg rendben leszek.Olyan másképp működik,mint másoknál.Én megnézem otthon mi az ami kell,és mennyi ch kell egy hétre,miből álljon-lehetőleg lassú és gyors ch-k is kellenek.Egy-egy edzésnapon jóval több ch elfogy,mint egyébként és ami orvos által előírt ch.Általában ilyenkor kisegít a sütemény,amit én úgy fogalmaznék lassú szénhidrát.A zab,a tönköly liszt,vagy éppen a teljes kiőrlésű kenyerek szendvicsei,vagy egy-egy jobb keksz....persze amibe lehet csempészek fűszert,ilyen a fahéj,a kurkuma,bors-félék,a sütikben a szódabikarbóna,citrom,és bizony az egytálételekre,húsokra petrezselyem,fokhagyma,mediterrán fűszerkeverék...tegnap az ebéd pontszámom 8-as lett 10-es skálán,mert sok fűszert használtam és a máj,amit betekertem bacon-be...hát a szalonna zsíros volt a lurkóknak:)Én a 8-as pontszámmal elégedett vagyok.Olyan értékelést kapok mindig...P nézi a főzős műsort a kereskedelmi csatornán:)

A hét menüje füzetbe másolva,mert a neten mindig átküldik a havi menüsort,így könnyű dolgom van...ha :nem eszi meg ebéd lesz,akkor bejön a krízis 200 ft-ja M-nak,a büfében vehet melegszendvicset szigorúan cukros ketchup nélkülit!Ez a megállapodás.Ritkán használja fel a 200 ft-ot.Amúgy ez mindig nála van,mert 2 zsömi-sima-az egy 60 ch-ha bárhol,bármikor olyan helyzetbe kerülne,legyen mindig pótlásra lehetősége,meglegyen a ch!!!!
Így jártam az éjjel,kellett a heti éjszakai mérés.Igen-ha akarom ha nem-fáradtságom határtalan....éjjel is 12-es és hajnali 3 kor is 11-es-gyanúm volt valamire...21 órakor tökéletes volt minden.Reggel 6 30-kor 13.8..és nem üvölt a gyerek...közölte mitől ennyi,beevett.
Á,ha én ezt egyszer képes leszek feldolgozni....kamasz....ó te jó ég meddig tart még ez?
Csak sejtéseim lesznek mikor lesz még magasabb a cukor..némi jel már most is érezhető....Blogolvasók,aki még előttünk jár az időben és nincs kamasz lurkója:csak szólok..egyre nehezebb lesz!!!!:):)

Jó vércukrot mindenkinek!A vasárnapi sütit is mértékkel!!Én 3 sütit tervezek a vasárnapi napra,azaz a hét ch-inak...megyek is:
...nem is nézek ki olyan zombinak az éjjelezés miatt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése