2014. július 4., péntek

Vakáció-diabció

                                                          Azt hiszem:szabadságon vagyok.

Még nem érzékelem.A korai kelések így is meglesznek,talán picivel többet ráhúzhatok reggel.M nem zavarta meg inkább a reggeleit,maradt a fél 7-es ébresztő....nyáron is.

Jók a cukrok.Nagyjából,a 10 alatti vc-tartás nem tudom milyen HgbA1C-t fog produkálni,az elmúlt 3 hónap azért nem volt annyira kedvező.

A diéta tartás...nem egy leányálom.Ha már besokall az ubiból is fene megette a lúgosítást.A diéta abc-ben uzsizott,azaz én kávéztam,mert majd elaludtam már péntek délutánra...18 ch tortaszeletet választott,amiből picit én is lecsíptem.Megkérdőjeleztem a ch-t benne.Bizony megugrott a cukor.Így este én készítettem Eritritolos kakaós sütit.7.5/db/ch.Ez kezelhetőbb!
A müzliszeleteket is megsütöttem-még próbálkozás alatt,kicsit szétesős,de már haladok a tökéletes-vihető-müzli felé.Nem vész kárba,mert joghurtba tehető a leesett rész is és kiszámolt ch kerül a pohárba-ez így tökéletesen kezelhető:)

P vidéken,mivel a kórházas napokra-amíg M és én ott leszünk-kellett valami megoldás.Elvileg M is megy a kórház után-ami nekem egy váratlan esemény...de talán megoldható kis szervezéssel,a kórházban most felírnak Inzulint,minden ami kell,így a háziorvosnál se kell toporogni.

M telefonján vannak Retrica alkalmazással fotók,majd megkérem küldje át őket és akkor színesedem itt is:)

Izgalmas,mozgalmas és aligha unalmas nyár elé nézünk.Előtérben a diabetessel.
Vakáció diabció jaj de jóóóóóóóóóóóó!:)

Lejár a határozatunk a hónap végén,MÁK-os szaladgálások lesznek és bizony a nyaralás is 14 től lesz,most kell elkezdeni a rákészülést,hogy minden meglegyen.És a közeljövőben lakodalomba is megyünk,ez egy nagyobb falat-mert étkezések is közbejönnek,hosszú asztalnyi étellel....Igyekszem uralni a helyzetet.

Érzek némi félelmet az elkövetkezendő hetektől,de nem mondhatom,hogy nem csinálom,így igenis megkeresem benne azt ami előbbre tud vinni.Picit elfáradtam....ebbe az egészbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése