2014. július 31., csütörtök

Elfogyott a Penből az Inzulin

Még van időm éjjelig mérni..Baki történt.Így szükséges a mérés.

21 órás Inzuadás..kifogy az esti Lantus Penből az Inzu...Vagyis kevés.12 egység kell,nincs mese,de nincs pótinzu.45 perc a hazaút busszal.
Eltelik 50 perc a 2 egység beadásától.2 egység volt a penben.


Na,ilyenkor mi van?
M nem ideges,kidolgozza a teendőket.Én P-val érte mentem a csarnokhoz,de ugye erre nem számítottam,a közbiztonságra hivatkozva 21 órára megyünk érte.Na én ideges lettem.
Hazaérve hívom a kórházat.A Doktornő szabin!A nővér bizonytalan..érzem,adja,de mégse be a maradékot.

Diab csoportba felléptem a neten.Tanácsot kértem.Az esetek többsége beadást írt és egyen ch-t.
Végülis én döntöttem"add be és egyél" este 22 órát írunk.Vc:4.3.

Na itt mondtam azért cifrát.Közben p álmos lett,őt is le kellett fektetnem.Elmondtam neki,hogy este mérek M nál,és felhívom újra a kórházat,mert kérték jelezzem mi van éjfélkor.Ha baj van kelteni fogom.Megbeszéltük.

Ezalatt m nyugiban eszegetett kekszecskét..

Inzu ki a hűtőből és 10 egység még bement.ALantus hosszú hatású..valamelyest borul az a nem éppen jó vc holnap.
A mosógép beadta a kulcsot,az előbb a kölcsönszámítógép iindult újra,jelezve nekem valami súlyos hiba történt és bejegyezte a WINDOWS  naplóba.
P kimondottan élvezte,hogy a Hajdú centrifuga hogy zötyög a keze alatt.és Drágám úgy mosott kézzel,öröm volt nézni.A mai gyerek az új dologra rá van kattanva....mechanikusan ténykedni kellett és nem csak gombot nyomkodni,hogy élvezte!
M szereti az edzést,lelkes és ügyesedik-magán érzi!
Edzés után 7-es a cukra,remekül kordában tartja a mozgás.

Egy apró hiba és mekkora a galiba.Várom az éjfélt és nagyjából jó vc-ot.Az össze-visszaság nem jó a diabetesben.Rendszer kell.Ha ez nincs meg borul az egész.

Szabin vagyok,de elfáradtan..mindig van valami.Viszont soha nem unatkozom.....és hamarosan utazunk...Egy újabb feladat amit jól-hibátlanul-kell levezényelnem,sőt a 2 gyerek tartósabban utazik...Mohácson vendégeskednek majd 3 napot.
Lesz még bejegyzés úgy gondolom!-mert nálunk mindig történik valami!!!

Jó vércukrot mindenkinek!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése