2014. augusztus 1., péntek

Spirituális nap halasztva!

Kölcsön gépem van a szobámban.és kölcsönöztem pár fotót is rá egy oldalról,ne legyen már olyan...képmentes ez sem.Kölcsön ruhát kapott P a lakodalomra..meseszép,ma lett kész,egy Angyal a méretére alakította....A kölcsön mosógép beszerezve,de még be kell kötni,alakul ez is.

P készül a lakodalomra...de előtte engem...kölcsönadhatom valakinek étkezések táján???Tegnap 4 féle gyümiből sikeres levest készítettem.Na....el kellett zavarnom az asztaltól.Ma hús volt,közölte ő ma nem eszik húst."Miért ez a vega heted??????"-kérdeztem én.Anyám!!!!S.O.S!!!Amúgy fűrdésnél képes pöttyös lenni....produkál valamit,csakhogy tényleg ne kelljen elfogyasztania többet!Ma tojást vacsizott,zsömit és vajat.Trtja a vega étrendet.)M fél tányérja diétás,a másik felével agyoncsapja a diétát.Szerintem ugorjak témát..Igaz kedves F?Köszi az 5% visszavételt,megpróbálom a diabetesben,mert rámegyek,Te mondtad!Akkor témát ugrok,hogy visszább tudjak venni.


Ma a nagy hétvégi bevásárlós pakkommal a járdán feltekertem egy kissrácot az oszlopra.Nekiment a batyunak.....áldásos bevásárlás..de nagy baj nem lett.Megjegyzem a 2 gyerek előttem simán elment-nekik is volt batyujuk-,de én.....no komment.



A tánctanár kinézve már..haladok!!

Azt hiszem ma 4 smilet osztok ki,mindenki vegye el a magáét!!!!

Tegnap spirituálisan sokszoros energia hatott ránk.Hol is???Még éjjel is "ügyeltem"szerintem nálam ez egy másik nap lesz mert a blogban is 1 nappal előbb jár a naptáram!!

Rajta vagyok ezen...jó gondolat.

F szerintem konyhai dolgot most nem írok,mert az a becsavarodás lenne most..

Pár nap és pakolnom kell,utazunk:)
Jó vércukrot Mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése