2014. augusztus 28., csütörtök

vakációzárás segítséggel

Jó reggelt!Kb így,lépcsőházban kézkrémezés,autó tükörnél szájfény...gyerekelhelyezés,munka,napi tervek,odaérés,nem elkésés,minden megvan?????
vásárlás..

 hazacuccolás...
..és terítés a finom reggelihez...

ÁÁÁÁ,minden reggel....és kíváncsian indul a reggel az esti hipózgatás után.Jól sikerült az edzés ugyanis...
Szerencsére a héten van segítségem,szinte hisztisen fogadom-nem vagyok hozzászokva!!!!Felborul az éves napi rutin!Munka mellett is mennie kell-majd egyedül is.

Mivel van segítségem így P maradhatott az edzésén,tisuzni...Imádja,ez egy kötélmászáshoz hasonló dolog,de egy klassz kendővel,nagyon tehetségesek a kis tisuzók és már a lánykám is Tisuzik,hála K.néninek,aki egy példakép a Lányom előtt,korát meghazudtolva álom alakkal és temperamentummal.Tehát így M-ra koncentrálhattam.Könyvtáraztam este,majd hazaugrottam valamit bekapni,de csak egy Update pudingot sikerült idő hiányában és mentem az edzés végére a Ferihegy felé....-mivel a pv otthon és a pulóver is otthon maradt.A csillagos ég alatt és a fel-felszálló repülők mellett,alatt jó gondolkodni....átgondolni a következő napot és azért azt is,hogy ok-ok,jó-jó most itt állok a sötét utcán,várok,egyedül,hűvösebbre fordulnak a napok.....De!Ezt M egyedül fogja ott véghezvinni,mert nem fog menni a suli időben az esti érted megyek sztori...
Mivel P 2x edz,kivitelezhetetlen lesz,hogy ez időben működjön.
Szóval..megint szervezés lesz.

Visszatérve edzés után 10 es vc.
Evett 10 ch-t.
Kevésnek bizonyult.
Otthon zuhanni kezdett már a cukor.

Érezte.
Ellátta magát.
De tovább zuhant...

Na amíg zuhiztam beevett.Hallottam a konyhai szöszmötöt is!!

Kérdeztem M-t-miután kijöttem a fürdőszobából:
  • Jól vagy?
válasz::naggggyon-mosoly hegyek.


Jaj,így éjjeli mérés is...
Szerencsére nem lett borulás,4.7-es érték

A hetek napi magas értékei után kissé megviselte M -t a vc zuhanás.Őrületes,hogy egy vc-tartás nem lehetséges?
A cukor az ilyen.Kiszámíthatatlan.

Mindenki figyeljen oda,mértékkel,óvatosan,tudatosan!!!!!!-így megőrizhetjük az aránylag szintentartást!!!!!
Rendben.Én így teszek.És biztosan ez a hét is így kellett legyen,hogy volt segítségem,amúgy..nagyon nehéz lett volna.Találkozhattam ismerősökkel,nem volt percre beosztva az időm,a vásárlás 50%-a nem az én reszortom volt és P is sokkal felszabadultabb volt,nem volt annyira kötöttaz ideje,amit ugye kénytelen M-hoz igazítani.

Jó vércukrot Mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése