2014. augusztus 5., kedd

Ikeás tányér vizitelés

Ez a kép olyan Sweetmamis...Nem?(...)

P amíg napközben jól van addig ezt gyártotta,szuper diseign!Az esti programjait inkább most nem vázolnám..





Nem biztos,hogy...kifogott rajtam.Sweetmami tényér...Gyümileves tesztre ment:narancsos zslés izé.Lehet érezni a gyümit,de,a cukor...nem ettem meg mindet,a tejszínhab nem volt márc édes,amíg a tejszín tartott addig ettem a levesből..Persze a krumpli kifogott rajtam,a dupla áfonya jam hülyeség volt,nem tudtam megenni!A szörp,fele ottmaradt.Víz kellett volna ilyen ételhez.A kávé:isteni!Édesítővel iszom,minden nélkül.

Jó megoldást láttam.Asztal,terítő és üveglap.Szuper szerintem!

Na ez kinek a tányérja??????A ch megmaradt és a hús 1/4-e M-nál kötött ki.Se szósz,se jam...Na ki ő??Ja és a Patkány!!!

Üres tányér,elégedettség.Na ki ő?



Érdemes az arcokat nézni!

És lám....az ebéd legízletesebb pontja...

Lényeges agyrém helyzet amit most készítenem kell.Pénteken utazás,amit ott be kell szerezni listázom,lakodalom-feltérképezni az ételek hosszú sorát lesz-e alternatíva ch-ra nézve.Onnan újabb továbbállás egy strandos,csavargos Pécses-?-Mohácsos...kiruccanáshoz.Kicsit zűrzavaros,de haladok....

M-nak tanácsoltam a lakzira:nem ülök mellé az étkezéskor,P mellé se!!!!!!M "mindent ehetsz,csak köpd ki ha megrágtad már"-ilyen instrukcióval szerintem útnak indulhatunk.Ebben a betegségben az ember megtanul szervezni-ha akar,ha nem!

Jó vércukrot Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése