2014. július 12., szombat

Zűr-zavar-vakáció

Ezt M gépén írom és alig van rajta kép,file,de ezt találtam.Csak a humorérzék maradjon meg!!!!
Mert sajna e mellett sokminden összecsapott a fejünk felett itt Sweethomeban...Kb olyan alaptalanul,mint ahogy Pingi járt itt a fotón....

Hátulról kapni egy maflást..csak úgy?!

A cukorháztartás összeomlóban.Amint vidékről hazajött máris....tű csere volt az Inzulinon,mert valószínű kristályosodott a másikban.Csak igenám,rábeszélt a gyógyszerész egy tűre az a jó,blabla......de soha,soha nem szabad arra alapozni ait más mond,csak a te saját döntésed,a jó megérzésed lehet a jó irány.Nem jött be a tű,kisebb volt mint amit használt előtte.Most ezt okolja a zavarokért.lelki megerősítést kellett alkalmaznom...úgy,hogy közben nagyon-nagyon nem vagyok jól.

Képtelen vagyok 5 napra 50 étkezést biztosítani,mellette fényevő P-mat ellátni és alig evő önmagamat rendben tartani.Jaj állapot.
Tönkrement a számítógépem,nem akar összeköttetést velem,újból és újból lázad.
Ez a gép egy szinte használaton kívüli gépecske,még működik de lassú,nagyon lassú...elvileg írok rajta,de....
És még minden beadta a kulcsot.
A telefonomat le kellett cserélnem egy régebbi típusra,de szerencsére net kapcsolatom van,bár minimális lehetőséget kínál a világra,de nem nyavalygás,hisz működik és van.

Nem tudom milyen erő az amiből még vegetálok.

Most nyaralni megyek a 2 gyerekkel.
Szinte csak a diabetesre koncentrálva...Eddig megfeszültem,ha minden napra nem tettem be normális ruhát,esőkabátot,ezt-azt,lényeges volt a strandlabda,most nem érdekel,olyan mellékes lett.
Milyen ch-kat tudok levinni,Inzulinok elég jól lesznek hűtve az úton és legyen váltó tű..és az eü doboz megfelelő legyen.Agyrém.

A legkorábbi ébredezők mi leszünk.Én a 2 gyerekkel már csatangolunk a konyhába fél 7 után...mert 7 kor reggeli lesz.Este még 21 órakor hűtőzünk,mert pótvacsi lesz.És tuti fél 1 kor ebédelünk.
Mivel étterembe nem megyünk,áldásos időszak vár rám,mosogatással,főzéssel.Maga a paradicsom lesz.

Van kosárpálya,megyünk bobozni,megyünk a gömbhöz sétálva..és minden nap ki-be mozgás lesz a tóba....ez a pozitívum,ami rendbe teheti a fránya magasabb cukrokat!

Nem vagyok képes írni,eléggé kimerülten állok elébe az 5 napnak...kicsit felelőtlenül indulok neki,nem vagyok toppon.Annyira kíváncsi vagyok mit tudok kihozni a helyzetből...

Csak a humorérzék maradjon meg!És akkor nem lesz gond!
Egyelőre Sweet-szünet.

Mindenkinek jó nyaralást kívánok és jó vércukrot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése