2015. július 23., csütörtök

Ez-az

M- nak elolvastam,azaz ő olvasta...a kikölcsönzött könyvemből...Sokat nem iszik,de mégis...

néha nem árt olvasnunk...


M megkérdezte,hogy mit ebédeltem.Brokkolis halat és salátát,hát látni kellett volna az arcát egy olyan gyereknek aki mindig diétára van ítélve.Megjegyzem:nem az ő főétkezése volt!!!

 Naplemente Sweethome-ban:)))


 Bár csak mostanában ki ne ejtsük a nap szót.....Iszonyú a forróság!







 Kolléganőm adott egy újságot és kiollóztam a  mai vacsit.3 ch az egész.Nem volt kedvem mást enni.
A rákot kihagytam,de maradékokból jó összeállítás lett ez is.Nem tettem bele alig ch-s abonettet sem....M buszon vacsizott,hiszen minden nap edzésre megy ebben az időben.P vidéken Nagyinál,Dédinél.Csudajól van.Ő ott vacsizott:)
A brokkolis tojáslepény sem rossz,mentve a recept.
Szerintem ez is tesztelésre vár.

És egy hasznos tanács....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése